Чому в електронному кабінеті відсутня інформація про сплачені податки: пояснює ДПС

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

⚡️ РОЗГЛЯД МАТЕРІАЛІВ ПЕРЕВІРОК — З’ЯВИВСЯ НОВИЙ ГРАВЕЦЬ

Податківці прокоментували причини того, що в Електронному кабінеті не відображаються дані про сплачені податки.

З 1 січня 2021 року в Україні у зв’язку з врегулюванням територіального устрою відповідно до вимог постанови «Про утворення та ліквідацію районів» від 17.07.2020 № 807-ІХ, прийняттям Закону України «Про Державний Бюджет України на 2021 рік» та внесенням змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»:

Чому в електронному кабінеті відсутня інформація про сплачені податки: пояснює ДПС

  • ввели в дію 183 тисячі нових бюджетних рахунків у розрізі територіальних громад для зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів;
  • змінили бюджетні рахунки за окремими кодами класифікації доходів бюджету;
  • відкрили нові небюджетні рахунки для зарахування єдиного внеску.

Ці процеси призвели до значного збільшення бюджетних рахунків та відповідної інформації про надходження платежів від Казначейства.

ДПС у січні 2021 року опрацювала 4 млн розрахункових документів про сплачені суми податків на нові бюджетні рахунки та 2 млн розрахункових документів про сплату єдиного внеску.

Зважаючи на великий обсяг масиву даних відображення сплачених сум в Електронному кабінеті відбувається поступово датою фактичного перерахування платниками сум до відповідного бюджету та/або фондів.

При цьому пеня та штрафні санкції за несвоєчасну сплату не застосовуються.

Якщо у вас виникають питань щодо невідображення в Електронному кабінеті сплачених сум у січні 2021 року, звертайтеся за номерами телефонів контакт-центру ДПС 0800 - 501-007 або на «Пульс» ДПС (044) 284-00-07 для термінового їх вирішення.

За матеріалами офіційного веб-порталу ДПС

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Інтернет-торгівля і РРО: коли потрібен касовий апарат при онлайн-продажах

Сучасну торгівлю уже не можна уявити без електронних технологій. Інтернет-магазини, мобільні застосунки, оплата банківською карткою, використання для розрахунку Інтернет-банкінгу. А ще є електронні гроші та криптовалюти. Коли тут треба РРО/пРРО і фіскальний чек? У чому відмінність використання РРО/пРРО для накладеного платежу (післяплати) через Укрпошту та Нову пошту, кур’єра. Відповіді на ці питання з урахуванням позиції ДПС — у консультації
21865

Допомога по частковому безробіттю 2025: хто має право та як оформити

Скорочення чи повна зупинка виробництва, зменшення обсягів замовлень — все це може бути причиною зниження розміру зарплат працівників, а у підприємців — скорочення доходу. Є спосіб компенсувати такі втрати — це допомога по частковому безробіттю. На яких умовах її надають, як її розрахувати та отримати, облікувати та оподаткувати — у консультації
11359

РРО для ФОП у 2025 році: коли обов’язковий і що перевірятиме податкова

РРО для ФОПів — одна з найгарячіших тем 2025 року. Помилки тут коштують дорого: штрафи сягають десятків тисяч гривень. Розбираємось, коли касовий апарат обов’язковий, кого перевірятиме податкова і хто має право працювати без нього
135160

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді