Національний банк України зобов’язав банківські установи приймати електронні документи, отримані громадянами чи юридичними особами з державних реєстрів в електронній формі, так само, як і їх паперові аналоги.
Адже відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, затвердженого наказом Мін’юсту від 31.03.2015 № 466/5 (далі — наказ № 466), відомості, що містяться в державному реєстрі, можуть надаватися державними реєстраторами як у паперовій, так і в електронній формах.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Окрім цього, аналогічні документи можуть бути отримані громадянами без участі держреєстратора через офіційний веб-сайт розпорядника реєстру у вигляді електронних документів.
Та найголовніше — пункт 2 наказу № 466, відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», визначає, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу.
Зі свого боку Мін’юст нагадує: якщо представники якогось із органів чи банківських установ відмовляються приймати отримані через онлайн-сервіси документи, про такі випадки слід одразу повідомляти представникам Міністерства юстиції за телефоном гарячої лінії 0 44 279-82-55 або листом на електронну адресу [email protected].
