Національний банк України зобов’язав банківські установи приймати електронні документи, отримані громадянами чи юридичними особами з державних реєстрів в електронній формі, так само, як і їх паперові аналоги
Національний банк України зобов’язав банківські установи приймати електронні документи, отримані громадянами чи юридичними особами з державних реєстрів в електронній формі, так само, як і їх паперові аналоги.
Адже відповідно до Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, затвердженого наказом Мін’юсту від 31.03.2015 № 466/5 (далі — наказ № 466), відомості, що містяться в державному реєстрі, можуть надаватися державними реєстраторами як у паперовій, так і в електронній формах.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Окрім цього, аналогічні документи можуть бути отримані громадянами без участі держреєстратора через офіційний веб-сайт розпорядника реєстру у вигляді електронних документів.
Та найголовніше — пункт 2 наказу № 466, відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», визначає, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу.
Зі свого боку Мін’юст нагадує: якщо представники якогось із органів чи банківських установ відмовляються приймати отримані через онлайн-сервіси документи, про такі випадки слід одразу повідомляти представникам Міністерства юстиції за телефоном гарячої лінії 0 44 279-82-55 або листом на електронну адресу [email protected].
15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
Популярні бланки та зразки стануть у пригоді всім бухгалтерам. У публікації знайдете «хіти», які завжди мають попит серед наших читачів
У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення