У Дії запрацював сервіс з подання декларації відповідності матеріально-технічної бази

Мінцифри проінформувало про розширення можливості комплексної послуги е-Підприємець

У Дії запрацював сервіс з подання декларації відповідності матеріально-технічної бази

Відтепер ФОПи та керівники ТОВ подаватимуть декларацію відповідності матеріально-технічної бази (далі декларація відповідності МТБ) вимогам законодавства з охорони праці на порталі Дія.

Декларація відповідності МТБ — це документ, у якому підприємство підтверджує, що приміщення й обладнання відповідають вимогам законів про безпеку на роботі. Без нього СТО, заводи та всі організації, які мають на виробництві важкі машини та механізми, не мають права працювати.

Раніше декларацію відповідності МТБ подавали офлайн у територіальному підрозділі Держпраці. Часом на опрацювання заяви доводилось чекати декілька днів.

Для оформлення декларації відповідності МТБ в Дії слід:

  • авторизуватися на порталі Дія;
  • натиснути розділ Послуги;
  • вибрати е-Підприємець;
  • клікнути на послугу з реєстрації декларації відповідності МТБ – заповнити та підписати її КЕПом;
  • відстежити статус опрацювання;
  • отримати документ на порталі.

Послугу реалізує Мінекономіки спільно з Мінцифрою.

За інформацією Мінцифри


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
637

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82317

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
87881

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3125

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90609

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді