Електронні виписки та витяги із ЄДР визнаються комерційними банками

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мін’юст роз’яснив, що виписки, витяги та довідки з Єдиного державного реєстру у паперовій та електронній формах мають однакову юридичну силу

Мін’юст роз’яснив, що виписки, витяги та довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців (далі — Єдиний державний реєстр) у паперовій та електронній формах відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV мають однакову юридичну силу. Отже, такі документи, подані в електронній формі, мають повністю визнаватися комерційними банками.

Нагадаємо, що Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців затверджений наказом Мін’юсту від 31.03.2015 № 466/5. Тож державний реєстратор може надавати відомості, що містяться в Єдиному державному реєстрі, у вигляді витягу, довідки та виписки у паперовій формі, а також у електронній формі через Реєстраційний портал.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image20

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
144

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204227

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24853

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
84

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді