Рада бізнес-омбудсмена готова приймати скарги від бізнесу на органи держвлади

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Рада бізнес-омбудсмена вже готова приймати скарги від бізнесу на органи державної влади, підконтрольні державні компанії або чиновників

Рада бізнес-омбудсмена вже готова приймати скарги від бізнесу на органи державної влади, підконтрольні державні компанії або чиновників. Про це вчора, 20.05.2015, на брифінгу в Будинку Уряду повідомив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета.

«Наша команда буде ретельно розглядати ці скарги, і на основі розгляду скарг ми будемо готувати рекомендації державним органам або державним компаніям, що потрібно виправити, що зробити, щоб бізнес-клімат в Україні покращився і щоб місцеві й іноземні інвестори вклали в цю країну. Я думаю, інвестиції — це дуже важливий елемент успіху України», — підкреслив він і додав, що скарги прийматимуться лише на дії держорганів, а не приватного бізнесу. Також, за його словами, офіс бізнес-омбудсмена — це досудовий орган, який не розглядатиме спори, якщо вони паралельно розглядаються в судах.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Як повідомив Альгірдас Шемета, скарги можна буде подавати як у письмовій формі, так і через інтернет. Окрім цього, Рада бізнес-омбудсмена буде публічно звітувати перед суспільством у вигляді квартальних і річних звітів, у яких публікуватимуться найважливіші справи.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image45

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
205

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204233

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24858

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
94

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді