⚡️ Чергові зміни до ПКУ: підготуйтеся до цих "удосконалень"
Банки та інші фінустанови надсилають повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків – юридичної особи чи самозайнятої фізичної особи до податкової, в якому обліковується платник, у день відкриття/закриття рахунка.

У разі ліквідації банку повідомлення про закриття рахунків платників податків (далі — Повідомлення) подає голова ліквідаційної комісії або ліквідатор чи уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію банку (далі — ліквідатор банку).
Якщо ліквідатор банку не має можливості відправити електронне Повідомлення, то подає Повідомлення в паперовому вигляді в день закриття рахунку особисто або надсилає поштою з повідомленням про вручення на адресу податкової, у якому обліковується платник податків. Ліквідатор банку засвідчує Повідомлення підписом. Використання ліквідатором банку печатки не є обов’язковим.
За інформацією ГУ ДПС у Харківській області
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні