Упорядковано розгляд звернень та організацію особистого прийому громадян у ДФС та її територіальних органах.
Зокрема, звернення громадян розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця з дня їх надходження з урахуванням вихідних, святкових і неробочих днів. А ті, що не потребують додаткового вивчення та проведення перевірки за ними, невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх реєстрації.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, — не більше 45 календарних днів.
При цьому у зверненні мають зазначатися ПІБ, місце проживання громадянина та суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано заявником із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше ніж через 10 днів від дня надходження.
Заявникам, які направили на офіційні електронні адреси органів ДФС електронні листи, що не відповідають протоколам обміну інформацією та/або вимогам щодо оригіналів документів в електронному вигляді, але за результатами візуалізації яких їх можна віднести до категорії звернень громадян, роз’яснення надається лише за наявності даних про місце проживання заявника та власноручного підпису на оригіналі звернення в письмовому вигляді. Це стосується і звернень, направлених по факсу.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»