Чи вказувати малоцінні необоротні матеріальні активи у повідомленні № 20-ОПП

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Якщо МНМА, якими володіє/користується госпсуб’єкт, призначені для ведення госпдіяльності та фізично розміщені у його приміщеннях, то подавати окрему повідомлення № 20-ОПП не потрібно

ф. № 20-ОПП

Як підготуватися до тривалої відсутності світла, тепла та води

У повідомленні про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадять діяльність № 20-ОПП (даліповідомлення № 20-ОПП) надають інформацію про всі об’єкти оподаткування, що є власними, орендованими або переданими в оренду (п. 8.4 розд. VIIІ Порядку обліку платників податків, затвердженого наказом Мінфіну від 09.12.2011 № 1588).

За надання повідомлень № 20-ОПП застосовують принцип укрупнення інформації, яку надають про об’єкт оподаткування.

Принцип укрупнення інформації передбачає групування об’єктів оподаткування за ознакою їх однотипності.

Керуючись принципом укрупнення інформації не надають окремо відомості про малоцінні необоротні матеріальні активи:

  • якими володіє/користується госпсуб’єкт;
  • призначені для ведення госпдіяльності;
  • та фізично розміщені в приміщеннях платника (офіси, склади, гаражі, магазини, місця зберігання тощо);
  • про які повідомили податкову як про об’єкт оподаткування.

За інформацією ДПС у Дніпропетровській області

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Інвентаризація 2025: порядок проведення, строки та оформлення результатів

Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
244756

Паливо на підприємстві: особливості списання

Списання палива — складна ділянка бухгалтерського обліку, до якої завжди проявляє цікавість податкова, оскільки знає, що тут майже завжди можна «щось» знайти. У огляді розповімо про норми витрат пального, їхнього застосування, документальне оформлення, подорожні листи, акт списання палива зразок заповнення, проводки
274914

Списання основних засобів у 2025 році: правила, документи, приклади

Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
304882

Як діяти, якщо виникла пересортиця

Причиною нестач або лишків ТМЦ може бути й звичайна плутанина під час здійснення операцій з окремими видами запасів. У такій ситуації, найпевніше, маємо справу з пересортицею. А взаємозалік інвентаризаційних різниць провести можна не завжди. За яких умов це дозволено і якими будуть податкові наслідки пересортиці — у статті
9279

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді