⚡️ Електронні трудові книжки: врахуйте це прямо зараз
Кабмін ухвалив постанову, яка дозволить українцям оформлювати житлові субсидії, отримувати пенсії, соціальну допомогу від держави онлайн.
Тепер, щоб отримати житлові субсидії, не потрібно збирати купи документів та ходити в різні установи. Достатньо заповнити заявку на порталі Дія, що значно спростить життя багатьом українцям.

У межах пілотного проєкту українці зможуть звертатися в онлайн-форматі за державною соціальною допомогою:
- на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
- на дітей одиноким матерям;
- на тяжкохворих дітей;
- під час усиновлення дитини;
- людям з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю;
- малозабезпеченим сім’ям.
А також з питань призначення житлових субсидій та пенсій і за соціальними послугами.
За інформацією Мінцифри
У статті знайдете бланки первинних документів в сільському господарстві. Оберіть потрібний!
Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
Мінімальна зарплата — це важливий показник у роботі бухгалтера. Від її розміру залежать виплати працівникам, а працівникам із низькою зарплатою потрібно провести доплату до розміру мінімалки. Коли та як це правильно зробити, як враховувати місячні, квартальні, річні премії, суми індексації та оплати роботи у нічний час, інші виплати, — розглянемо на прикладах
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
У цьому огляді експерт підкаже, як можна використовувати кошти від НСЗУ без ризику втрати неприбуткового статусу. А готові проведення допоможуть швидко показати такі кошти в бухгалтерському обліку