Як до зведеної податкової накладної додається реєстр супровідних документів

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Передача між продавцем та покупцем зведеної податкової накладної в електронній формі здійснюється у спосіб, передбачений домовленістю між ними

Передача між продавцем та покупцем зведеної податкової накладної в електронній формі здійснюється у спосіб, передбачений домовленістю між ними, зокрема:

  • за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем;
  • або шляхом відправлення електронних носіїв, на яких записано цей документ.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Водночас не передбачене обов’язкове додання реєстрів товаротранспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг винятково в електронному вигляді. Тому якщо платниками ПДВ не реалізовано технічну можливість процедури подання/отримання в електронній формі разом зі зведеною податковою накладною реєстрів товаротранспортних накладних чи інших відповідних супровідних документів, згідно з якими здійснено постачання товарів/послуг, то такі документи надаються отримувачу товарів/послуг на паперових носіях.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image38

Статті за темою

Усі статті за темою

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
224

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204238

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24867

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
99

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді