Оновлений Електронний кабінет платника працює в тестовому режимі

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У тестовому режимі на базі реальних даних розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника»

У тестовому режимі на базі реальних даних розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника». До завершення робіт, пов’язаних із роботою старого кабінету, платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу [email protected].

Функція сплати податків, зборів, платежів працює у звичайному режимі.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Оновлений сервіс включає дві функціональні частини:

  • відкрита (загальнодоступна);
  • приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису). Через відкриту частину платник може:

  • скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників, реєстр платників ПДВ, реєстр страхувальників, реєстр платників єдиного податку, інформація про РРО та книги РРО);
  • отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
  • отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
  • ознайомитись з новинами ДФС;
  • скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису. У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

  • скористатися індивідуальним податковим календарем;
  • переглянути та перевірити свої облікові дані;
  • створити запит для отримання інформації;
  • подати реєстраційну заяву платника ПДВ, заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
  • направити листа до органу ДФС;
  • переглянути стан розрахунків з бюджетом;
  • зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
  • скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет — стан розрахунків з бюджетом).

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний лікарняний 2026: як оформити

Усе про електронні листки непрацездатності: як працює процес видачі електронних лікарняних, як оплачувати е-лікарняний, що робити зі ще все можливими паперовими листками непрацездатності. Отримаєте вичерпну інформацію про те, як взаємодіяти з електронними лікарняними та забезпечити права та інтереси як роботодавців, так і працівників
270155

Прожитковий мінімум 2026: нові суми з 1 січня

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Цю гарантію закріплено у частини третій статті 46 Конституції України. Розглянемо, яким буде прожитковий мінімум у 2026 році, розмір якого визначає Держбюджет 2026
3437

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді