Податковий агент не нарахував та не утримав ПДФО: чи виникають наслідки для фізособи?

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Відповідальним за сплату (перерахування) до бюджету ПДФО є податковий агент

Податковий агент не утримав ПДФО при виплаті доходу: хто нестиме відповідальність

Податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати ПДФО із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 Податкового кодексу України; далі — ПК.

ПДФО сплачується (перераховується) до відповідного бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом.

Банки, небанківські надавачі платіжних послуг приймають платіжні документи на виплату доходу лише за умови одночасного подання платіжної інструкції на перерахування цього податку до відповідного бюджету або платіжної інструкції на зарахування коштів у сумі цього податку на єдиний рахунок, визначений статтею 351 ПК (пп. 168.1.2 ПК).

За інформацією ДПС у Черкаській області

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Річний перерахунок ПДФО: покроково для бухгалтера

Що таке річний перерахунок ПДФО, коли перерахунок ПДФО в кінці року обов’язковий, причини його необхідності, як провести річний перерахунок ПДФО, річний перерахунок ПДФО 2025 (приклад) — у консультації
46171

Переказ коштів між картками фізосіб: оподаткування, фінмоніторинг, обмеження, пільги, декларування

Отримуєте на свою картку переказ коштів від друга? Податкова може надіслати «лист щастя», а банк — запросити інформацію щодо джерела походження коштів і мети переказу. Розберемо, які платежі між картами фізосіб підлягають оподаткуванню та що зробити, щоб мінімізувати ризик їх оподаткування. Розповімо також про обмеження у платежах з картки на картку для фізосіб і фінмоніторинг
121

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
440

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді