Чи амортизувати основні засоби, внесені до статутного фонду підприємства

У податковому обліку не передбачено обмежень щодо нарахування амортизації на основні засоби та нематеріальні активи, внесені до статутного фонду підприємства. Тому такі основні засоби та нематеріальні активи, які призначені для використання в господарській діяльності платника податку підлягають амортизації.

Чи амортизувати основні засоби, внесені до статутного фонду підприємства

⚡️ ОСНОВНІ ЗАСОБИ В БУХОБЛІКУ ПІДПРИЄМСТВА

При цьому амортизації підлягає погоджена засновниками (учасниками) підприємства їх справедлива вартість з урахуванням витрат, передбачених п. 8 НП(С)БО 7 «Основні засоби» та п. 11 НП(С)БО 7 8 «Нематеріальні активи».

За інформацією ГУ ДПС у Донецькій області


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Основні засоби підприємства

Основні засоби використовують декілька років, на них заводять інвентарні номери, вони можуть надходити як новими, так і вже вживаними. Без них підприємство практично не може функціонувати. Саме через таку важливість їх і назвали основними. У цьому огляді дізнаєтеся найважливіше про основні засоби організації
180646

Наказ про введення в експлуатацію МНМА

МНМА попри свою малоцінність приносять неабияку користь працівникам поліпшуючи їх умови праці. Більшість офісного обладнання та меблів – це МНМА. Як скласти наказ про введення в експлуатацію МНМА, акт про введення в експлуатацію МНМА, що треба при цьому врахувати, нюанси введення в експлуатацію – у консультації
66280

Дефектний акт: зразок

Розглядаємо, що таке дефектний акт, наводимо зразок дефектного акта та аналізуємо законодавчі правила, за якими дефектний акт слід використовувати у будівництві
90300

Часткова компенсація вартості обладнання для виробництва електрики: оподаткування та облік

Аби не припиняти госпдіяльність, бізнес почав встановлювати альтернативні джерела енергії. Місцева влада допомагає сміливцям — частково компенсує вартість обладнання. Як суб’єктам господарювання оподаткувати й облікувати цільові кошти — пояснює експерт
142

Списання основних засобів

Як оформити списання (ліквідацію) основних засобів, щоб не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання отримаєте в консультації
200385

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді