ФСС повідомила, що відсторонення невакцинованого працівника варто оформлювати з першого дня після завершення тимчасової непрацездатності.
⚡️ ЩО ПРИХОВУЄ ПОДАТКОВА РЕФОРМА ЗА ПРОЄКТОМ № 5600

✍ ЗРАЗОК Наказу про відсторонення від роботи невакцинованого працівника
Якщо застрахована особа захворіє до дня початку відсторонення, перший день такого відсторонення необхідно перенести на перший робочий день після закінчення періоду тимчасової непрацездатності, зазначає Держпраці. У вказаному випадку ФСС оплатить лікарняний на загальних підставах.
Якщо працівника внесли до наказу про відсторонення попри його перебування на лікарняному, до документа необхідно внести зміни, а дату початку відсторонення перенести на перший робочий день після закінчення тимчасової непрацездатності. Після того, як внесете зміни до наказу на підставі лікарняного можна нарахувати матзабезпечення.
За інформацією ФСС
Нардепи прийняли законопроєкт № 5600. Усі попередні влади теж ухвалювали податкові зміни «під ялинку» і порушували принцип стабільності. Остаточний текст закону ще не оприлюднили, але наслідки деяких змін уже можна оцінити.
Держстат оприлюднив індекс інфляції за вересень 2026. У статті знайдете актуальний індекс інфляції та індекс споживчих цін 2026 у таблицях
Медзаклади працюють із ліками, медвиробами, а також наркотичними й психотропними речовинами. У статті — як провести інвентаризацію у ЗОЗ з урахуванням воєнного стану
У статі нагадаємо процедуру інвентаризації та її обліково-податкові наслідки
Мабуть, інвентаризація розрахунків є найважливішим етапом проведення річної інвентаризації. Адже потрібно визначити не лише, скільки винні тобі, а й скільки винен ти сам. Для цього доведеться звірити з контрагентами розрахунки, скласти акт інвентаризації та прийняти рішення про списання деяких боргів. Розглянемо основні аспекти проведення такої інвентаризації.
Довідка про доходи може знадобитися працівникові будь-коли. За якою формою видавати довідку про доходи та в яких випадках, підкажемо у консультації