НКЦПФР затвердила Положення про провадження клірингової діяльності

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Положення встановлює порядок провадження клірингової діяльності двох категорій профучасників – які провадять клірингову діяльність з визначення зобов’язань та центрального контрагента.

Фінмоніторинг: як стати на облік і повідомляти про фінансові операції ⏩

Ключове в Положенні:

  • вимоги до порядку взяття на облік учасників клірингу, клієнтів учасників клірингу особою, яка провадить клірингову діяльність, організації системи обліку особи, яка провадить клірингову діяльність;
  • вимоги до порядку здійснення клірингу, організації створення системи управління ризиками при провадженні клірингової діяльності;
  • особливості провадження клірингової діяльності щодо цінних паперів;
  • порядок припинення провадження клірингової діяльності особою, яка провадить клірингову діяльність.

НКЦПФР доопрацювала нормативний акт з урахування зауважень і пропозицій, наданих учасниками ринків капіталу та організованих товарних ринків. З ними можна ознайомитись далі.

Рішення НКЦПФР від 23.03.2013 № 429 втратило чинність.

За інформацією НКЦПФР

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
50

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18784

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
420

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді