Уряд вніс зміни до пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою України в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою КМУ від 9.06.2021 № 590
Зокрема, розширили перелік видатків другої черги, за якими Казначейство проводить платежі за дорученням клієнтів. Перелік доповнили видатками:
– для надання допомоги внутрішньо переміщеним (евакуйованим) особам у зв’язку з веденням бойових дій на окремих територіях;
– придбання пального для автотранспорту установ, організацій, що надають соціальні послуги;
– оплату послуг із забезпечення функціонування державних реєстрів, держателями яких є Мін’юст і Державна реєстраційна служба України.
Ухвалене рішення дає змогу Казначейству та його територіальним органам пріоритетно проводити платежі в особливому режимі в умовах воєнного стану за переліченими видатками.
Що таке сіно та солома у бухгалтерському обліку, зокрема при складанні бухгалтерського балансу. Які бухгалтерські рахунки використовуються для обліку сіна та соломи, як визначається справедлива та виробнича вартість сіна та соломи при оприбуткуванні. Якими первинними документами оформляється оприбуткування сіна та соломи. Відповіді на ці та пов’язані питання — в огляді
Міжнародний день бухгалтера, або Міжнародний день бухгалтерії — професійне свято бухгалтерів, яке відзначаємо щорічно 10 листопада. Спеціально до свята ми підготували для вас п'ять порад, як незвично провести цей день
Якщо проводити інвентаризацію хаотично, вона може затягнутися так, що доведеться сидіти за роботою і в новорічну ніч. Щоб зробити все чітко і правильно, скористайтеся підказками від експертів. Скачуйте і дійте за списком!
Війна триває, тому воєнний стан продовжують до 3 лютого 2026 року. Разом з ним триватиме й мобілізація. Про особливості в роботі, які очікують на бухгалтера через продовження воєнного стану і мобілізації, ― в коментарі експерта
З’ясуйте, за яких умов працівнику можна встановити доплату за ведення військового обліку та коли обов’язки військового обліку покладають на особу служби персоналу