CERT-UA фіксує зростання кількості кібератак на бухгалтерів. Зловмисники з угруповання UAC-0006, що мають на меті викрадення коштів, розсилають листи зі шкідливими файлами на поштові скриньки українських організацій

Станом на 21.05.2024 зловмисники провели щонайменше дві кампанії по розповсюдженню шкідливого програмного забезпечення SMOKELOADER. При цьому, електронні листи містять ZIP-архів в якому можуть знаходитися:
- .IMG-файл, що містить EXE-файли;
- .ACCDB-документи (Microsoft Access) з макросами, що забезпечують виконання PowerShell-команди для завантаження і запуску EXE-файлу.
За даними CERT-UA, існує висока ймовірність, що найближчим часом зловмисники активізують шахрайські схеми з використанням систем дистанційного банківського обслуговування.
CERT-UA закликає керівників підприємств вжити термінових заходів для підвищення кібербезпеки автоматизованих робочих місць бухгалтерів, зокрема:
- перевірити комп'ютери на наявність індикаторів компрометації;
- упровадити необхідні політики та механізми захисту.
За інформацією Держспецзв’язку
Авансовий звіт — це основний документ, який підтверджує витрати підзвітної особи. У бухгалтерській роботі важливо мати під рукою правильний зразок і бланк, щоб заповнити документ без помилок. Тут ви можете скачати авансовий звіт 2025 у форматі Excel безплатно
Облікова політика підприємства — це документ, у якому ви закріплюєте свій підхід до ведення бухобліку та складання фінансової звітності. Якщо нормативні акти передбачають варіанти — обираєте один. Якщо варіантів немає — фіксуєте власний обліковий підхід до окремих операцій.
У разі спорів із податковою облікова політика може стати вашим аргументом у суді. Тож підходьте до її розробки стратегічно: формуйте правила, дотримуйтеся їх на практиці — і матимете додатковий захист у разі перевірок або претензій
У консультації розглянемо, що таке поворотна фінансова допомога, поворотна фінансова допомога від засновника, чим вона відрізняється від звичайної позики. Дізнаємося, чи оподатковується поворотна фінансова допомога, що із її дисконтуванням і багато інших важливих аспектів
Як правильно оформити списання основних засобів, аби не було податкового зобов’язання з ПДВ? Як відобразити списання основних засобів у бухгалтерських проведеннях? Які акти списання основних засобів використати? Відповіді на ці та інші питання — отримаєте в консультації
В огляді — найважливіше, що маєте врахувати у серпні. Це нові або оновлені консультації, форми із зразками заповнення, довідники, які вплинуть на роботу бухгалтера у серпні