Як правомірно формувати витрати від псування або знищення майна через форс-мажор

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Податківці наголошують, що треба дотримувати певних умов, аби з метою оподаткування правомірно формувати витрати, пов’язані із псуванням або знищенням майна платника податків унаслідок форс-мажору.

Як правомірно формувати витрати від псування або знищення майна через форс-мажорВоєнний стан: на що розраховувати платникам податків

Зокрема, у складі витрат платник податків може враховувати втрати від псування або знищення його майна внаслідок настання форс-мажорних обставин. Для цього мусить мати відповідні первинні документи і дотримати деяких умов:

  • провести обов’язкову інвентаризацію, якщо є відповідні підстави для такої інвентаризації;
  • мати сертифікат про форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили).

Окрім того, податківці нагадують, що питання підтвердження операцій платника первинними документами на період до припинення або скасування воєнного стану на території України врегульоване у підпункті 69.28 підрозділу 8 розділу XX Податкового кодексу України.

За інформацією Східного міжрегіонального управління ДПС по роботі з великими платниками податків


Боротьба триває, і наш обов'язок щодня на максимум працювати в тилу. Підтримувати Україну за будь-яких обставин, бо тільки разом — ми сила. Для вас є підтримка від редакції — до 6-ти місяців безплатного доступу до Головбух, Головбух Агро, Головбух Медицина, а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух». Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з особистим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Будьмо на зв’язку щодня!

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як комерційному підприємству підготувати бюджет на наступний рік: ключові кроки вже зараз

Кінець року завжди схожий на марафон: закриття операцій, інвентаризації, річні проведення. Та є одна річ, яку відкладати — собі дорожче. Це бюджетування. Поділимося, що врахувати, щоб не почати новий рік навмання й не бігати потім з «пожежами» по всіх підрозділах
51

Календар бухгалтера 2025: грудень

Щоб вдало завершити рік бухгалтеру варто пам’ятати про вчасну подачу звітності та планування часу. І помічником у цьому йому стане виробничий календар на грудень 2025 та податковий календар на грудень 2025
18784

Витрати на маркетингові послуги: як підтвердити реальність і зв’язок із господарською діяльністю

Щоб включити маркетингові послуги до складу витрат і податкового кредиту, підприємство має надати податківцям переконливу доказову базу. З’ясуємо, які документи потрібні, які послуги вважають маркетинговими і як правильно підтвердити їх зв’язок із господарською діяльністю
422

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді