Хто може отримати разову виплату до Дня Незалежності у 2025 році?

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Автор
експерт з обліку та оподаткування, Київ
Щороку до Дня Незалежності держава виплачує разову грошову допомогу людям, які мають певний статус. Пенсіонерам гроші нарахують автоматично, іншим категоріям потрібно звернутися до Пенсійного фонду до 1 серпня. Як подати заяву та хто має право на виплату – дивіться в інфографіці

Хто може отримати разову виплату до Дня Незалежності у 2025 році?

Щороку до 24 серпня держава виплачує разову грошову допомогу людям, які мають певний статус.

Виплати надаються автоматично або за зверненням — залежно від ситуації.

Розмір виплат

  • Особи з інвалідністю внаслідок війни:
    • I група — 3 100 грн;
    • II група — 2 900 грн;
    • III група — 2 700 грн.
  • Учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності, колишні неповнолітні в’язні таборів, діти, народжені в місцях примусового тримання — 1 000 грн.
  • Особи з особливими заслугами перед батьківщиною — 3 100 грн.
  • Члени сімей загиблих Захисників та Захисниць України, ветеранів війни, жертв нацизму — 650 грн.

Учасники війни, колишні в’язні таборів. Насильно вивезені на примусові роботи, діти партизанів і підпільників — 450 грн.

📌 Нові можливості в роботі бухгалтера — гайд

Кому виплату надають автоматично

Пенсіонери, які мають право на виплату, отримають кошти в серпні разом із пенсією. Звертатися за виплатою не потрібно.

Якщо людина не є пенсіонером, але проходить службу чи працює – кошти перераховують на рахунок військової частини або організації на підставі заявки роботодавця.

Кому потрібно звернутися до Пенсійного фонду

Якщо людина не є пенсіонером і не проходить службу / не працює — для отримання виплати у серпні заяву треба подати самостійно до 1 серпня 2025 року.

Якщо подати заяву у зазначений строк виявилось неможливо – це можна зробити до 1 жовтня.

У заяві потрібно зазначити:

  • паспортні дані;
  • номер банківського рахунка;
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності);
  • дані з посвідчення, яке підтверджує статус та дає право на виплату.

До заяви додають копії паспорта і посвідчення.

При особистому зверненні пред’являються оригінали.

Як подати заяву:

  • особисто — у сервісному центрі Пенсійного фонду або ЦНАПі;
  • поштою — на адресу територіального органу ПФУ;
  • онлайн — через портал електронних послуг Пенсійного фонду (з КЕП).

За інформацією КМУ

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Платні медичні послуги: особливості надання

Платні медичні послуги — це додаткове джерело доходу для медзакладу. Що регулює нині платні медичні послуги, їхнє оподаткування та вартість медичних послуг, використання POS-терміналів і РРО/пРРО при наданні платних медичних послуг, бухгалтерський облік доходів від надання платних медичних послуг — у цьому огляді
74610

Мінімальна зарплата 2026: скільки платитимуть, як зміняться податки й «чисті» виплати

22 жовтня Верховна Рада прийняла за основу проект Держбюджету на 2026 рік. Мінфін підготував проект Бюджетної декларації на 2026-2028 рік, яка передбачає збільшення деяких соціальних стандартів. Яка мінімальна заробітна плата очікується в 2026 році та на які показники вона вплине — розповімо
18063

Форма № 1-ОПП: зразок заповнення

Облік платника податку в ДПС вимагає від нього подати про себе актуальну інформацію, наприклад, про зміну головного бухгалтера. У такому разі знадобиться форма 1-ОПП. Коли подавати таку форму, алгоритм її заповнення та зразок форми 1-ОПП при зміні бухгалтера — у консультації
153934

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді