Особа, реєстрація платника ПДВ якої анулюється, має право зареєструвати податкові накладні за умови, що з дати їх виписки минуло не більше 15 календарних днів
Відповідно до пункту 184.6 Податкового кодексу України (ПК), при анулюванні реєстрації особи як платника податку останнім звітним (податковим) періодом є період, який розпочинається від дня, що настає за останнім днем попереднього податкового періоду, та закінчується днем анулювання реєстрації.
Для платників ПДВ звітним (податковим) періодом є один календарний місяць, а у випадках, особливо визначених ПК, календарний квартал (п. 202.1 ПК).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Оскільки особа, реєстрація платника ПДВ якої анулюється, зобов’язана за останній податковий період подати податкову звітність з ПДВ протягом 20 (40) календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) періоду, в якому відбулося анулювання, то вона має право зареєструвати податкові накладні та/або розрахунки коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних за умови, що з дати їх виписки минуло не більше 15 календарних днів.
Медзаклади працюють із ліками, медвиробами, а також наркотичними й психотропними речовинами. У статті — як провести інвентаризацію у КНП з урахуванням воєнного стану
Ліцензія на алкоголь 2025: кому потрібна, скільки коштує та які документи подати. У статті — зразки заяв, порядок оформлення й облік ліцензій у бухгалтера
У статті знайдете зразок заяви про застосування податкової соціальної пільги, а також бланк заяви про застосування податкової соціальної пільги
15 вересня 2025 року Уряд затвердив проєкт Держбюджету на наступний 2026 рік. Законопроєкт зареєстрували за № 14000. Остаточний варіант бюджету має бути затверджений до 20 листопада. На які показники спирається Держбюджет та що очікує українців в умовах воєнного стану — розбираємо
Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації