Уряд схвалив законопроєкт про зміни щодо використання печаток юрособами та ФОПами

Уряд підтримав проєкт Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями». Мета законопроєкту — дерегуляція підприємницької діяльності та розвитку малого та середнього підприємництва.
Документом пропонують врегулювати обовʼязковість використання печаток юридичними особами та фізичними особами — підприємцями.
Зокрема скасовують норми щодо обовʼязкового використання печаток та вносять відповідні зміни до Законів України:
- «Про організації роботодавців, їх обʼєднання, права і гарантії їх діяльності» від 22.06.2012 № 5026-VI;
та
- «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки» від 23.02.2006 № 3480-IV.
За інформацією Тараса Мельничука
Інвентаризація на підприємстві: чому вона важлива, як правильно підготуватися, хто відповідає за її проведення. Розглядаємо особливості річної інвентаризації, строки та процедуру, а також як скласти наказ
Коли інвентаризувати резерв відпусток; якими документами оформити; як показати результати в обліку
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Світ змінюється швидше, ніж податкові форми. Щодня — новини, телеграм-канали, чати. І все ніби важливе. Та насправді — лише частина варта вашої уваги.
Тож як відрізнити істину від чуток? Як зберегти фокус і ментально не вигоріти? Розкладаємо по пунктах