Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни: семінар

Запрошуємо керівників медзакладів та лікарів узяти участь у семінарі

Якісна медична допомога без конфліктів із пацієнтами під час війни: семінар

Навіть в умовах воєнного стану заклади охорони здоров’я мають надавати якісну медичну допомогу. На семінарі ви дізнаєтесь, що це означає для медичного працівника і якою хотів би бачити якість пацієнт. Адже через розбіжність у поглядах часто виникають конфлікти, які зрештою можуть перерости у судові справи та виплату значних грошових компенсацій.

Семінар відбудеться 23 серпня о 10:00 у двох форматах — офлайн у Києві та онлайн.

Спікер — Олег Юдін, адвокат, Голова Ради захисту прав лікарів, Одеса.

Узяти участь онлайн ⏩

Узяти участь офлайн ⏩

ПРОГРАМА

1. Покращуємо якість медичної допомоги

  • Що таке якісна медична допомога
  • Якість із погляду медичного працівника
  • Якість із погляду пацієнта
  • Сертифікація закладу (ISO, JCI) в умовах війни — чи варто витрачати час і кошти
  • Контроль якості обслуговування пацієнтів

2. Війна конфліктам не перешкода

  • Пам’ятка пацієнта чи добровільна інформована згода — що обрати
  • Пацієнт із фізичними вадами зору та рук — як підписати документи
  • Пацієнт із психічними розладами на прийомі — що робити
  • Консультації онлайн під час війни — як не порушити закон та допомогти пацієнту
  • Надійшла скарга — покроковий алгоритм дій

3. За що перед пацієнтом відповідає лікар і заклад охорони здоров’я — підстави відповідальності, алгоритми захисту та сучасна судова практика.

СКАЧАТИ РЕГЛАМЕНТ СЕМІНАРУ ⏩

Для учасників семінару:

  • онлайн-трансляція
  • відповіді на запитання
  • відеозапис навчання в подарунок
  • презентації в електронному вигляді
  • електронний сертифікат, що підтверджує участь у заході (10 балів)


Для багатьох 24 лютого досі завмерло на календарі, та час невпинний і за вікном вже червень. Знайте, що редакції та експерти поруч, і ми будемо робити все від нас залежне, щоб підтримати вас особисто та економіку України в цілому. Тому надаємо вам знижку в 40% для передплати фахових видань «Головбух», «Головбух Агро», «Головбух Медицина», а також до експертно-правової системи «Експертус Головбух» на рік.

Замовляйте доступ онлайн в інтернет-магазині. Якщо потрібно обговорити передплату з вашим менеджером, телефонуйте: 0 800 21 12 20 (дзвінки безплатні). Миру нам. І хай буде літо!


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Як класифікувати, облікувати та оподаткувати малоцінку в медзакладі

Канцелярське приладдя, господарський інвентар, меблі, посуд, техніка, предмети інтер’єру — все це та багато чого подібного є в кожному медзакладі. Такі речі, попри їхню корить, створюють клопіт бухгалтерам — як їх класифікувати та обліковувати. Розберемо на прикладах
4340

Премії, надбавки, доплати: на що може розраховувати головбух КНП

Робота бухгалтера має належно оцінюватися. Йдеться не лише про заробітну плату, а й винагороду у вигляді премій, доплат чи надбавок. Розглянемо, які можливі додаткові виплати бухгалтерам КНП та як визначити їх розмір
22242

Преміювання в КНП

Як виплачувати премії у медзакладі? Якими нормами керуватися та з ким погоджувати таке рішення? Аби встановити порядок преміювання, достатньо зробити кілька кроків. Яких саме — підкажемо у статті. Дізнайтеся також, як виплачувати, обліковувати й оподатковувати премії медпрацівникам
9516

Зміни в ПДВ-декларації для ЗОЗ

Відзвітуйте з ПДВ за жовтень за оновленою формою декларації — у редакції наказу Мінфіну від 09.08.2024 № 400. Граничний термін, щоб уперше подати її: 20 листопада 2024 року
89

Інвентаризація у медзакладі 2024

Медзаклад має справу з лікарськими засобами, медвиробами, може мати наркотичні і психотропні речовини, прекурсори. Вони мають свої особливості інвентаризацій. У даному огляді – про нюанси проведення інвентаризації у медзакладі-КНП з урахуванням обставин воєнного стану
8286

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді