Запроваджується пілотний проект щодо розподілу функціональних обов’язків між особами, які приймають заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухомість, та особами, які приймають рішення за результатами розгляду таких заяв
У територіальних управліннях юстиції Київської області запроваджується пілотний проект щодо розподілу функціональних обов’язків між особами, які приймають заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухомість, та особами, які приймають рішення за результатами розгляду таких заяв.
У зв’язку з цим подати заяву щодо нерухомого майна, яке розташоване у межах Київської області, можна буде до будь-якого районного, міського, міськрайонного, міжрайонного управління юстиції, а також до Головного територіального управління юстиції Київської області.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Водночас така можливість не поширюється на випадки:
- розгляду заяв та запитів про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Реєстр прав);
- розгляду заяв про внесення змін до запису Реєстру прав (у разі якщо такі зміни стосуються виправлення технічних помилок);
- розгляду заяв про надання дубліката свідоцтва про право власності;
- прийняття рішень про зупинення державної реєстрації прав або відмову у зупиненні державної реєстрації прав.
Наказ набере чинності через місяць із дня його офіційного опублікування.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
Із 2025 року діють нові критерії визначення пов’язаних осіб. Розповідаємо, у яких випадках нерезидент і резидент вважатимуться пов’язаними згідно з Податковим кодексом
Розглянемо, яка відповідальність передбачена за несплату ЄСВ чи неподання звітності, як уникнути штрафів і що робити, якщо уже отримали штраф
Хочете підвищити свої бухгалтерські навички та бути впевненими у своїй професійній майстерності? Перевірте себе за допомогою навчальних тестів для бухгалтерів. Незалежно від того, чи ви тільки починаєте свій шлях у бухгалтерії, чи вже маєте багаторічний досвід, наш тренажер допоможе вам освіжити знання та виявити свої слабкі місця. Спробуйте прямо зараз — і переконайтеся, що ви готові до будь-яких викликів
Підприємство вирішило взяти в оренду приміщення у фізособи. Як оформити такі договірні відносини? Як відобразити операції з оренди приміщення в обліку? Як оподатковувати оплату орендної плати фізособі? Як бути з оподаткуванням ремонтів та компенсацією комунальних послуг при оренді офісу? Відповіді на ці та інші питання знайдете в цьому огляді
Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді