У територіальних управліннях юстиції Київської області запроваджується пілотний проект щодо розподілу функціональних обов’язків між особами, які приймають заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухомість, та особами, які приймають рішення за результатами розгляду таких заяв.
У зв’язку з цим подати заяву щодо нерухомого майна, яке розташоване у межах Київської області, можна буде до будь-якого районного, міського, міськрайонного, міжрайонного управління юстиції, а також до Головного територіального управління юстиції Київської області.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Водночас така можливість не поширюється на випадки:
- розгляду заяв та запитів про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Реєстр прав);
- розгляду заяв про внесення змін до запису Реєстру прав (у разі якщо такі зміни стосуються виправлення технічних помилок);
- розгляду заяв про надання дубліката свідоцтва про право власності;
- прийняття рішень про зупинення державної реєстрації прав або відмову у зупиненні державної реєстрації прав.
Наказ набере чинності через місяць із дня його офіційного опублікування.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»