Запроваджується пілотний проект щодо розподілу функціональних обов’язків між особами, які приймають заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухомість, та особами, які приймають рішення за результатами розгляду таких заяв
У територіальних управліннях юстиції Київської області запроваджується пілотний проект щодо розподілу функціональних обов’язків між особами, які приймають заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухомість, та особами, які приймають рішення за результатами розгляду таких заяв.
У зв’язку з цим подати заяву щодо нерухомого майна, яке розташоване у межах Київської області, можна буде до будь-якого районного, міського, міськрайонного, міжрайонного управління юстиції, а також до Головного територіального управління юстиції Київської області.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Водночас така можливість не поширюється на випадки:
- розгляду заяв та запитів про надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі — Реєстр прав);
- розгляду заяв про внесення змін до запису Реєстру прав (у разі якщо такі зміни стосуються виправлення технічних помилок);
- розгляду заяв про надання дубліката свідоцтва про право власності;
- прийняття рішень про зупинення державної реєстрації прав або відмову у зупиненні державної реєстрації прав.
Наказ набере чинності через місяць із дня його офіційного опублікування.
Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»
Редакція системи «Експертус Головбух» згрупувала для вас бланки та зразки документів, необхідні для оформлення всіх етапів проведення інвентаризації, фіксації її результатів для всіх видів підприємств, у т. ч. для сільськогосподарських. Скористайтеся!
Підприємство нараховує резерв на виплату винагороди за підсумками року. У вересні керівництво помітило, що планові показники не виконало, тому вирішило не виплачувати працівникам премію за результатами поточного року. Чи можна відкоригувати резерв посеред року? Якщо так, то як це задокументувати?
Зазвичай перед початком проведення інвентаризації керівник підприємства видає наказ. Тримайте зразки оформлення наказу про проведення річної та позапланової інвентаризації
Ліміт каси і строки здавання готівки до банку встановлюють підприємства, що проводять операції з готівкою. Підприємство мусить розробити і затвердити внутрішній документ (наказ) про порядок розрахунку ліміту каси підприємства і своїх відокремлених підрозділів. Зразок наказу про встановлення ліміту каси знайдете у статті
У кінці року роботодавці традиційно хочуть подякувати команді — і найчастіше роблять це новорічною премією. Розбираємо два варіанти, як правильно її оформити, та показуємо, як це працює на прикладах