Для чого потрібні первинні документи: нагадування від Мінфіну

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Мінфін нагадав, що підставою для відображення господарських операцій у бухобліку є первинні документи

Мінфін нагадав, що підставою для відображення господарських операцій у бухобліку є первинні документи. Їх складають під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо ― безпосередньо після її завершення.

При цьому підприємство може використовувати самостійно виготовлені бланки первинних документів за умови, що такі бланки містять усі обов’язкові реквізити.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Нагадали мінфінівці й про необхідність оформлення первинного документа, який підтверджує факт користування орендарем об’єктом оренди протягом певного періоду. Датою складання такого первинного документа є дата його підписання. Додамо, що зазвичай таким документом є акт.

Зі свого боку додамо, що Мінфін недаремно акцентує увагу на обов’язковому оформленні первинних документів. Адже об’єкт оподаткування податком на прибуток з 01.01.2015 визначають за правилами бухгалтерського обліку з урахуванням різниць. А розділ ІІІ Податкового кодексу України більше не містять норму про документальне підтвердження витрат.

Повне або часткове копіювання матеріалу дозволено лише за умови посилання на портал «Головбух24»

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image75

Статті за темою

Усі статті за темою

Календар бухгалтера 2025: жовтень

Актуальна осіння інформація для бухгалтера — виробничий календар на жовтень 2025 року та податковий календар на жовтень 2025 року. Розрахувати зарплату, відпускні та лікарняні, скласти табель робочого часу, вчасно подати фінансову, податкову та статистичну звітність і сплатити податки — у поміч календар для бухгалтера на жовтень 2025 року
24084

Акт виконаних робіт 2025: бланк, зразок і правила заповнення

Акт виконаних робіт — зразок і бланк, які знадобляться для підтвердження послуг або робіт. Бухгалтер оформлює його для належного документування госпоперацій. Завантажуйте приклад акта надання послуг і готовий бланк — у консультації експерта
462610

Суміщення посад: як оформити і скільки платити

Коли підприємство розширює обсяги роботи, то спершу орієнтується на тих працівників, які вже на нього працюють. Оформити додаткову роботу можна по-різному: внутрішнє сумісництво, премії за інтенсивність, а є ще варіант — суміщення посад. Що таке суміщення, в чому його відмінність від внутрішнього сумісництва та виконання роботи тимчасово відсутнього працівника, як оформити суміщення посад — розповімо в огляді
157969

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді