Юрособи Донецької та Луганської областей зможуть отримати електронні ключі за спрощеною процедурою ідентифікації

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Із 24 листопада поточного року зареєстровані на територіях Донецької або Луганської областей юридичні особи, які втратили установчі документи, зможуть отримати послуги електронного цифрового підпису за тимчасовою спрощеною процедурою ідентифікації та реєстрації

Із 24 листопада поточного року зареєстровані на територіях Донецької або Луганської областей юридичні особи, які втратили установчі документи, зможуть отримати послуги електронного цифрового підпису за тимчасовою спрощеною процедурою ідентифікації та реєстрації.

Відповідно до внесених змін до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів, який діє при ДФС України, встановлення зазначених юридичних осіб здійснюватиметься з використанням інформації з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб — підприємців у електронному вигляді, що відображається на офіційному веб-сайті розпорядника Єдиного державного реєстру або веб-сайті технічного адміністратора Єдиного державного реєстру.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Крім того, для таких платників затверджено окрему форму Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено).

Також із 24 листопада (час набуття чинності змін до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів) починають діяти нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.

До цього часу віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД будуть прийматись форми попереднього зразку.

Нові форми реєстраційних документів можна завантажити за посиланням.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image94

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді.
38476

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144341

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді