На питання платників щодо електронної звітності дала відповідь начальник управління ІТ та обліку платників ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Олена Лобачова під час проведення чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія».
Найбільш актуальні з них пропонуємо до вашої уваги.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Що необхідно зробити для отримання електронного ключа у випадку зміни керівника підприємства?
Перш за все, необхідно подати відомості про зміну керівника до Державного реєстратора за місцем своєї реєстрації, а відомості про зміну головного бухгалтера — до податкової інспекції. Нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, необхідно отримати у строк до моменту подання наступної електронної звітності, та переукласти договір «Про визнання електронних документів». Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нової інформації зазначений договір необхідно переукласти.
Чи можливе повторне надсилання податкової звітності в електронному вигляді у разі виправлення показників за один і той же звітний податковий період до закінчення граничного строку подання декларації?
Платник податків має право повторно надіслати податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, зазначивши при цьому тип документа «Звітний новий». Якщо платник податків надіслав кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий останнім, за умови, що його було прийнято до бази даних Державної фіскальної служби України, а платнику податків надійшла про це друга квитанція.