Податкова звітність з ПДВ в електронному вигляді: актуальні питання

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Під час проведення чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» були з’ясовані, зокрема, питання отримання електронного ключа у випадку зміни керівника підприємства та можливості повторного надсилання податкової звітності

На питання платників щодо електронної звітності дала відповідь начальник управління ІТ та обліку платників ДПІ в Оболонському районі ГУ Міндоходів у м. Києві Олена Лобачова під час проведення чергового сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія».

Найбільш актуальні з них пропонуємо до вашої уваги.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Що необхідно зробити для отримання електронного ключа у випадку зміни керівника підприємства?

Перш за все, необхідно подати відомості про зміну керівника до Державного реєстратора за місцем своєї реєстрації, а відомості про зміну головного бухгалтера — до податкової інспекції. Нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, необхідно отримати у строк до моменту подання наступної електронної звітності, та переукласти договір «Про визнання електронних документів». Якщо договір «Про визнання електронних документів» укладається в електронній формі, то посилений сертифікат платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нової інформації зазначений договір необхідно переукласти.

Чи можливе повторне надсилання податкової звітності в електронному вигляді у разі виправлення показників за один і той же звітний податковий період до закінчення граничного строку подання декларації?

Платник податків має право повторно надіслати податкові декларації, розрахунки у разі виправлення помилок до закінчення граничного строку подання декларації, зазначивши при цьому тип документа «Звітний новий». Якщо платник податків надіслав кілька примірників одного податкового документа (у разі виправлення, неотримання першої квитанції тощо), то оригіналом вважається електронний документ, отриманий останнім, за умови, що його було прийнято до бази даних Державної фіскальної служби України, а платнику податків надійшла про це друга квитанція.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image13

Статті за темою

Усі статті за темою

Меморіальні ордери в КНП: призначення, оформлення та приклади заповнення

Бухгалтерський облік базується на первинних документах, але вони містять розрізнений набір цифр, з якими неможливо далі працювати. Їх попередньо треба узагальнити й тоді постає потреба у певному реєстраційному засобі, яким може бути одна накопичувана електронна чи паперова таблиця (журнал, меморіал, книга) або ж цілий набір таких засобів. Одним варіантів є меморіальні ордери, які медзаклади-КНП отримали в спадок зі свого «бюджетного» минулого. Про них і піде мова в цьому огляді
38496

Виправлення помилок в декларації з ПДВ

У консультації про те, як виправити помилки у ПДВ-звітності. Розглянемо можливі наслідки та варіанти виправлення помилок, основні їхні види, плюси й мінуси ПДВ-декларації «Звітна нова» та уточнюючого розрахунку, а також розмір самоштрафу і пені, куди їх сплачувати та як обліковувати
144353

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді