Мін’юст надав роз’яснення щодо організації документообігу на підприємстві
Мін’юст надав роз’яснення щодо організації документообігу на підприємстві.
Зокрема, в листі зазначено, що прийняття рішення щодо необхідності складання графіка документообігу належить до компетенції конкретного підприємства.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
При цьому за основу може бути взята форма графіка документообігу, наведена в Положенні про документи і документообіг в бухгалтерському обліку, затвердженому наказом Мінфіну СРСР від 29.07.1983 № 105.
Ситуації бувають різні: виробнича необхідність, непередбачувана відсутність колеги або нагальна потреба у фахівцеві. У таких випадках у роботодавця виникає потреба ініціювати відклик працівника з відпустки. Але як це зробити правильно, щоб не порушити трудові права працівника й не отримати штраф? У цій статті розберемося, коли відклик дозволений, які умови обов’язкові, та як усе оформити документально
Комерційні підприємства самостійно встановлюють форми та системи оплати праці у колективному договорі з дотриманням діючого трудового законодавства. Поговоримо про суть основних форм оплати праці в Україні, коли їх застосовують та про системи оплати праці, на які вони поділяються
ФОП військовий збір сплачують за себе з 1 січня 2025 року. Тепер це зобов’язані робити і юридичні особи — платники єдиного податку третьої групи. Скільки і коли сплачувати — в коментарі експерта
Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів