Розширили перелік органів, які можуть визначати розмір шкоди за неправомірне використання землі.

МПЗ для спрощенців четвертої групи Кабмін вніс зміни до пункту 7 Методики визначення розміру шкоди, заподіяної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних ділянок не за цільовим призначенням, псування земель, порушення режиму, нормативів і правил їх використання, затвердженої постановою КМУ від 25.07.2007 № 963.
Відтепер виконавчі органи сільських, селищних, міських рад мають право визначати розмір шкоди від правопорушень у сфері використання та охорони земель у межах повноважень, що визначає закон.
Нагадаємо, держконтроль за використанням та охороною земель в обсязі, що визначає закон, також здійснюють виконавчі органи сільських, селищних, міських рад (абз. 2 ч. 1 ст. 188 Земельного кодексу України). Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад набувають установлених законом повноважень проводити держконтролю за використанням та охороною земель, якщо рада ухвалила відповідне рішення.
За інформацією Мінагрополітики
Тримайте бланк Акту на вихід і сортування добового молодняку птиці (ф. № ПБАСГ-5), за допомогою якого оформите процес сортування добового молодняку
Що таке нормативна грошова оцінка земельної ділянки та чим вона відрізняється від експертної, як вона рахується та де використовується, що таке індексація нормативної грошової оцінки, як отримати витяг про нормативну грошову оцінку земельної ділянки з Державного земельного кадастру, — відповіді на ці та інші питання знайдете у цьому огляді
Різновиди страхування у сільському господарстві, його особливості, державний механізм відшкодування страхового платежу, оподаткування та облік агрострахування — все це у консультації
Інструкція заповнення форми № 24-сг (місячна), а також актуальний бланк — у статті
Cума податків, які сплачує аграрій, не має бути меншою за мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ). Як розрахувати МПЗ та чи зросте податкове навантаження — у консультації