Платник надає заяву щодо анулювання ліцензії на право виробництва, оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовують в електронних сигаретах, та пального, зберігання пального (далі — заява) до органу ліцензування у довільній формі.
Меню «Листування з ДПС» приватної частини електронного кабінету дає змогу платнику надіслати лист, який містить таку заяву.
Форма підготовки такої кореспонденції передбачає вибір низки реквізитів:
- регіон, в якому перебуває орган ДПС;
- орган ДПС, до якого направляють звернення;
- тип документа;
- тематику;
- заповнення короткого змісту звернення та завантаження файлу у форматі pdf розміром не більше 5МБ.
Інформацію про отримання та реєстрацію звернення в органі ДПС платник переглядає у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини електронного кабінету.
За інформацією ДПС у Харківській області
Як діяти, коли керівник не має змоги підписати документи, наприклад, перебуває у відпустці, відрядженні, на лікарняному тощо? Із паперовими документами можна знайти рішення. З електронним документообігом та різними КЕП посадових осіб розібратися складніше — виникає багато запитань щодо правомірності поставлених підписів. У статті підкажемо, як передати повноваження підписувати документи на час відсутності керівника та уникнути ризиків