В Україні стартувала Програма з підтримки фінансування енергоефективних інвестицій малих та середніх підприємств «Додай енергії твоєму бізнесу»
Завчасно утримали військовий збір за ставкою 5%: як виправити Фінансування Програми передбачили на суму 7 млн євро у межах проєкту Уряду Німеччини «Рефінансування енергоефективних інвестицій малих та середніх підприємств України через фінансовий сектор», наданої через Німецький банк розвитку KfW, та за підтримки ЄС.
Головна мета Програми – підтримка фінансування енергоефективних інвестицій бізнесу з метою зменшення споживання енергії та викидів СО2, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємств та захисту довкілля.
Кошти будуть розподілені між двома банками-партнерами: Укргазбанк — 4 млн євро та Банк Львів — 3 млн євро.
Долучитися до Програми «Додай енергії твоєму бізнесу» можуть мікро-, малі та середні підприємства, що:
- здійснюють свою діяльність понад 1 рік;
- мають позитивну кредитну історію;
- їх інвестиційний проект у сфері енергоефективності має забезпечити мінімальне зниження СО2 на 20%.
Малі та середні підприємства України мають бути резидентами та разом зі своїми власниками або учасниками не перебувати під санкціями України, ЄС, Ради безпеки ООН та Німеччини.
Підприємство має звернутись до одного з банків-партнерів та надати необхідний пакет документів, на підставі яких та відповідно до критеріїв прийнятності Програми банк приймає рішення щодо видачі кредиту.
Максимальна сума кредиту — до 500 тис. євро у гривневому еквіваленті. Максимальний строк інвестиційного кредиту — 5 років.
За інформацією Мінфіну
Убезпечте себе від штрафів — правильно нараховуйте компенсувальні компенсуючі зобов’язання у зведених податкових накладних
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів