Податківці пояснили, чи необхідно госпсуб’єкту звертатися до ДПС за анулюванням ліцензій, в разі прийняття рішення про скасування державної реєстрації
Як працювати з електронною товарно-транспортною накладною (е-ТТН)
Основні засади державної політики щодо регулювання виробництва, експорту, імпорту, оптової і роздрібної торгівлі, зокрема, алкогольними напоями, тютюновими виробами, рідинами, що використовуються в електронних сигаретах, та пальним закріплені Закон України від 19.12.1995 № 481/95-ВР (далі — Закон № 481).
Ліцензію анулюють шляхом прийняття органом, який видав ліцензію, відповідного рішення про анулювання у формі розпорядження про таке анулювання на підставі рішення про скасування державної реєстрації (абз. 3 ч. 52 ст. 15 Закону № 481).
Внесення змін до відомостей про госпсуб’єктів, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців проводить держреєстратор (ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» від 15.05.2003 № 755-IV, далі — Закон № 755).
Інформаційна взаємодія між ЄДР та інформаційними системами держорганів у випадках, визначених статтею 13 Закону № 755, здійснюють за допомогою електронних комунікацій в електронній формі у порядку, визначеному Мінюстом спільно з відповідними держорганами 13.07.2016 № 1915/5/755.
Підставою для внесення змін до облікових даних платників податків є, зокрема, інформація органів держреєстрації (ч. 1 ст. 66 Податкового кодексу України).
Отже, рішення про анулювання ліцензії приймають у відповідності до вимог частини 52 статті 15 Закону № 481 за наявності інформації про скасування держреєстрації щодо госпсуб’єктів у ЄДР.
Обов’язковість звернення госпсуб’єкта до відповідного контролюючого органу щодо анулювання ліцензії у випадку прийняття рішення про скасування держреєстрації Закон № 481 не встановлює.
За інформацією ДПС у Черкаській області
Консультація допоможе платникам на загальній і спрощеній системах оподаткування правильно показати у бухобліку та фінзвітності розрахунки за МПЗ
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів