Як отримати Довідку про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток
Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму
Довідку про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (далі — Довідка) та Порядок її видачі затвердив Мінфін наказом від 28.07.2022 № 219 (далі — Порядок).
Довідку видають юридичним та фізичним особам, які не є резидентами та отримують доходи з джерелом їх походження з України.
Довідку видають безоплатно у паперовій або електронній формі на підставі Заяви про видачу довідки про сплачений нерезидентом в Україні податок на прибуток (доходи) за формою, наведеною у додатку до Порядку (п. 3 Порядку).
Заяву подає до відповідного контролюючого органу безпосередньо нерезидент або через особу, яка здійснює на користь нерезидента виплату доходів з джерелом їх походження з України, або уповноваженою ним особою, яка має підтвердити свої повноваження (п. 4 Порядку).
Заява має бути подана українською мовою у паперовій формі або засобами електронного зв’язку в електронній формі з урахуванням вимог, визначених статтею 42 глави 1 розділу II Податкового кодексу України.
🔥 Як заповнити рядок 04 Додатка 4ДФ
Довідку або обґрунтовану відмову в її видачі видає контролюючий орган протягом п’яти робочих днів з дня одержання заяви.
Для формування та надсилання документів в електронній формі платники можуть використовувати обране на власний розсуд програмне забезпечення, зокрема інформаційно-комунікаційну систему «Електронний кабінет».
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
Доступ до приватної частини Електронного кабінету надають після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації — id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія Підпис або «хмарного» кваліфікованого електронного підпису.
Меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету надає можливість платнику подати Заяву в електронному вигляді у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ до відповідного органу ДПС.
Датою подання Заяви є дата реєстрації листа в органі ДПС. Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДПС автора електронного листа повідомлять про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДПС, до якого даний запит направили.
Інформацію щодо реєстрації листа в органі ДПС можна переглянути у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи — у режимі «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи».
Отримати Довідку або обґрунтовану відмову у її видачі можна безпосередньо в органі ДПС, до якого подали Заяву, поштою або через приватну частину Електронного кабінету (режим «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи») в залежності від обраного способу отримання Довідки, який зазначили у поданій Заяві.
За інформацією ДПС у Вінницькій області