Нова податкова адреса — новий електронний цифровий підпис

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних, то до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів

Якщо у платника податків виникають зміни облікових даних (змінюються посадові особи, податкова адреса, у тому числі у межах одного адміністративного району), то до моменту подання наступної електронної звітності потрібно отримати нові посилені сертифікати відкритих ключів на посадових осіб платника, які мають право підпису документів, та переукласти договір про визнання електронних документів.

Якщо договір про визнання електронних документів укладається в електронній формі, то електронний цифровий підпис (ЕЦП) платника податків та його посадових осіб імпортуються в базу сертифікатів разом із договором. Тому для імпортування в базу сертифікатів нового ЕЦП зазначений договір необхідно переукласти.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Нагадаємо, що відповідно до Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затвердженої наказом ДПА «Про подання електронної податкової звітності» від 10.04.2008 № 233, платник податку може надіслати в орган доходів і зборів за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку податкові документи в електронному вигляді, після того як з органом доходів і зборів укладено договір про визнання електронних документів, а також органу доходів і зборів надано посилені сертифікати відкритих ключів, сформовані акредитованим центром сертифікації ключів.

додаток

10 місяців передплати — 12 місяців експертної підтримки! Вигідна математика вересня для бухгалтера

image33

Статті за темою

Усі статті за темою

Відомість нарахування заробітної плати 2025: зразок і правила заповнення

Бухгалтер під час нарахування зарплати працює з чималою кількістю первинних документів, основним з яких є розрахунково-платіжна відомість. Якщо зарплатна відомість працівника містить помилки, це може призвести до штрафів. Як все правильно оформити та які форми документів краще використати читайте у консультації
204189

Листок непрацездатності з помилкою: як оформити відсутність працівника

Лікарняний із помилкою? Таке трапляється навіть у медзакладах. Але як бути бухгалтеру: як правильно оформити відсутність працівника, якщо лікарняний виправити не можна? У консультації даємо готове рішення
24810

ЗОЗ списує прострочені ліки: ПДВ‑наслідки і зведена ПН

У статті — роз’яснення для бухгалтерів, за яких умов нараховувати компенсувальні ПДВ-зобов’язання в разі списання прострочених ліків. Скачаєте зразки податкової накладної та декларації. Зведена ПН із типом причини «13» має особливі правила заповнення
75

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
837

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді