Визначили як функціонуватиме центр забору фінансової звітності
Переглядів: 292
Кабмін затвердив Порядок функціонування центру збору фінансової звітності
Постанова КМУ від 11.08.2023 № 845
Дія Порядку поширюється на суб’єктів звітування, що зазначені у статті 12-1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV, з урахуванням вимог Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 № 419 (далі — суб’єкти звітування), державні органи.
Основними компонентами центру збору фінансової звітності є:
- засоби оприлюднення фінансової звітності у форматі XBRL;
- засоби створення та оновлення синтаксису електронного формату файла таксономії фінансової звітності у форматі XBRL на основі перекладу таксономії фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності, оприлюдненого на офіційному веб-сайті Мінфіну, для формування фінансової звітності у форматі XBRL;
- інтерфейс обміну інформацією між центром збору фінансової звітності та зовнішніми програмними застосуваннями, що використовуються суб’єктами звітування для подання даних до зазначеного центру, в тому числі фінансової звітності у форматі XBRL;
- компоненти для забезпечення інтеграції облікових та інших інформаційних систем суб’єктів звітування, в тому числі засоби валідації фінансової звітності у форматі XBRL;
- засоби адміністрування облікових даних суб’єктів звітування та інших користувачів центру збору фінансової звітності;
- засоби формування центром збору фінансової звітності запитів на подання фінансової звітності у форматі XBRL, оброблення даних, поданих суб’єктами звітування, перевірки кваліфікованих електронних підписів, запису даних у сховище даних та розкриття (оприлюднення) фінансової звітності у форматі XBRL.
Консультація допоможе платникам на загальній і спрощеній системах оподаткування правильно показати у бухобліку та фінзвітності розрахунки за МПЗ
Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
55642
Чи може ФОП мати найманих працівників? Так, фізособи-підприємці можуть мати найманих працівників. Відповідно, вони мусять нараховувати і виплачувати зарплату, платити з неї податки. Розглянемо, як це правильно робити і якими документами оформлювати
47
У статті все про святкові та неробочі дні у 2024 році + календар на 2024 рік
54243
Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 20.09.2024 розмір облікової ставки НБУ залишиться на рівні 13% річних
53452
Стаття допоможе з’ясувати, як податися на грант для створення або розвитку садівництва, ягідництва та виноградарства, а також які вимоги виконати після його отримання
31
Гарячі запитання
Усі питання і відповідіОбов’язок пенсіонера — вчасно повідомити ПФУ про своє працевлаштування
23
Заключення договору про добровільну сплату ЄСВ особою, що перебуває у трудових відносинах з роботодавцем
505
Коли та як повідомляти ПФУ про рух працівників
78
До яких основних засобів можна використовувати мінімально допустимий строк амортизації
2491
Правила проведення операції «сторно» при торгівлі валютними цінностями на ПРРО
32