Визначили як функціонуватиме центр забору фінансової звітності

Автор
експерт з обліку та оподаткування
Кабмін затвердив Порядок функціонування центру збору фінансової звітності

Визначили як функціонуватиме центр забору фінансової звітності

Фінансова звітність за МСФЗ ➠

Постанова КМУ від 11.08.2023 № 845

Дія Порядку поширюється на суб’єктів звітування, що зазначені у статті 12-1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV, з урахуванням вимог Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою КМУ від 28.02.2000 № 419 (далі — суб’єкти звітування), державні органи.

Основними компонентами центру збору фінансової звітності є:

  • засоби оприлюднення фінансової звітності у форматі XBRL;
  • засоби створення та оновлення синтаксису електронного формату файла таксономії фінансової звітності у форматі XBRL на основі перекладу таксономії фінансової звітності за міжнародними стандартами фінансової звітності, оприлюдненого на офіційному веб-сайті Мінфіну, для формування фінансової звітності у форматі XBRL;
  • інтерфейс обміну інформацією між центром збору фінансової звітності та зовнішніми програмними застосуваннями, що використовуються суб’єктами звітування для подання даних до зазначеного центру, в тому числі фінансової звітності у форматі XBRL;
  • компоненти для забезпечення інтеграції облікових та інших інформаційних систем суб’єктів звітування, в тому числі засоби валідації фінансової звітності у форматі XBRL;
  • засоби адміністрування облікових даних суб’єктів звітування та інших користувачів центру збору фінансової звітності;
  • засоби формування центром збору фінансової звітності запитів на подання фінансової звітності у форматі XBRL, оброблення даних, поданих суб’єктами звітування, перевірки кваліфікованих електронних підписів, запису даних у сховище даних та розкриття (оприлюднення) фінансової звітності у форматі XBRL.


безплатний вебінар для бухгалтера

Статті за темою

Усі статті за темою

Кваліфікований електронний підпис: види та використання

Електронний цифровий підпис — це заміна традиційного підпису «від руки». В його основі лежить криптографічний захист електронних даних з використанням особистого ключа особи, яка підписує документ. Які існують види електронного підпису, які з них обов’язкові і в яких ситуаціях, який підпис вимагає ДПС, що таке захищений носій і токени та їхні альтернативи
55642

ФОП з найманими працівниками: як нарахувати і виплатити зарплату

Чи може ФОП мати найманих працівників? Так, фізособи-підприємці можуть мати найманих працівників. Відповідно, вони мусять нараховувати і виплачувати зарплату, платити з неї податки. Розглянемо, як це правильно робити і якими документами оформлювати
47

Облікова ставка НБУ 2024

Облікова ставка НБУ — монетарний інструмент, за яким НБУ встановлює для суб'єктів грошово-кредитного ринку орієнтир щодо вартості залучених та розміщених грошових ресурсів. Із 20.09.2024 розмір облікової ставки НБУ залишиться на рівні 13% річних
53452

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді