Мінфін та Міноборони спільним наказом від 21.08.2023 № 494/446 затвердили Порядок електронної інформаційної взаємодії Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів і Державного реєстру фізичних осіб - платників податків
Національна сертифікація бухгалтерів — 2025 Наказ Міноборони, Мінфіну від 21.08.2023 № 494/446
Документом визначили:
- механізм обміну інформацією між Міноборони та ДПС;
- загальні правила складання та подання сформованих за допомогою Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов'язаних та резервістів (далі — ЄДРПВР) запитів на отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків (далі — Держреєстр) відомостей, необхідних для актуалізації бази даних ЄДРПВР;
- порядок формування і надання ДПС відповідей на такі запити.
Згідно з прийнятим Порядком електронну інформаційну взаємодію здійснюватимуть Міноборони як володілець ЄДРПВР, уповноважений орган адміністрування володільця ЄДРПВР, територіальні центри комплектування та соціальної підтримки, а також ДПС.
Інформацію, що передаватимуть відповідно до цього Порядку, відносять до інформації з обмеженим доступом.
Міноборони та ДПС повинні забезпечити ведення електронних журналів обліку запитів та відповідей на запити.
Міноборони та ДПС перед початком обміну даними доручили здійснити проведення разової верифікації даних про осіб, що містяться в ЄДРПВР, з даними, що містяться в Держреєстрі.
Наказ діє з 18.10.2023. Його опублікували в «Офіційному віснику України» від 17.10.2023 № 84.
Ця стаття систематизує інформацію про процедуру бронювання з урахуванням нещодавніх змін у законодавстві та запровадження бронювання через Портал Дія. П’ять готових зразків допоможуть підготувати пакет документів для бронювання за списками військовозобов’язаних
19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій.
Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів