Подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Платник може подати до органів Міндоходів в електронній формі документи, пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, для проведення електронної перевірки

Платник може подати до органів Міндоходів в електронній формі документи, пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів, для проведення електронної перевірки. Такі документи створюються в електронній формі та зберігаються на електронних носіях інформації. Для цього потрібно дотримуватись умови щодо використання електронного цифрового підпису підзвітних осіб.

Документи для проведення електронної перевірки можуть бути надіслані до органу Міндоходів, у якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Нагадаємо, що з 1 січня 2014 року Податковим кодексом України (ПК) запроваджено механізм проведення електронних перевірок платників податків, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.

Згідно з абзацом 6 підпункту 75.1.2 ПК електронна перевірка відноситься до категорії документальних позапланових невиїзних перевірок. Її ініціює сам платник, подаючи відповідну заяву в відповідний територіальний орган Міндоходів, у якому він перебуває на податковому обліку.

Формати документів, які пов’язані з обчисленням та сплатою податків і зборів та подаються платником в електронній формі для проведення електронної перевірки, і Порядок їх подання визначені в наказі МДЗ від 31.12.2013 № 898, зареєстрованому в Мін'юсті 24.02.2014 за № 305/25082.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік оплати періодики в КНП

Інформація цінна в наш час як ніколи. Медзаклади найчастіше передплачують видання про медичну справу, а також з бухгалтерського обліку. Періодика може бути у паперовій чи електронній формі. Як ведеться облік передплати? Це тема консультації
6316

Інвойс: зразок

Особи, які провадять зовнішньоекономічну діяльність, щодня мають справу з інвойсом. Мінфін визнає його первинним документом. А податківці вимагають додатково складати до інвойсу акт виконаних робіт, податкову накладну чи рахунок-фактуру. Чия позиція в пріоритеті та що робити на практиці? Усе пояснить експерт
65578

Табель обліку робочого часу на 2025 рік

Розберімо, як відобразити лікарняні в табелі обліку робочого часу, щорічну відпустку і декретну відпустку, а також про особливості складання табелю та планування робочого часу у воєнний час — у консультації. Скачайте шаблон і зразок табеля обліку робочого часу
235835

Повідомлення про прийняття працівника на роботу: як заповнити

Якщо не подасте в податкову повідомлення про прийняття працівника на роботу, ризикуєте заплатити штраф у розмірі однієї МЗП. А це — 8000 грн у 2025 році. За нашими підказками та зразком заповните повідомлення про прийняття на роботу
183722

Платні послуги зі стажування інтернів у КНП: чи дозволено

Подаємо консультацію юриста стосовно права державних і комунальних ЗОЗ надавати платні послуги з навчання інтернів. Нагадаємо: податківці висловилися, що підстав для таких послуг у ЗОЗ нині немає. Юристи не згодні, та й практика диктує інше. Досліджуємо різні позиції й напрацьовуємо правомірні рішення
8986

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді