Неприбуткові організації звітуватимуть за новою формою

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

Затверджено нову форму Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій і Порядок його складання

Затверджено нову форму Податкового звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій і Порядок його складання.

При цьому визнано такими, що втратили чинність, відповідні форму та порядок, затверджені наказом ДПАУ від 31.01.2011 № 56.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Нова форма структурно особливо не змінилась. Лише окремі її положення приведено у відповідність до норм чинного податкового законодавства (наприклад, стосовно садівничих та гаражних кооперативів (товариств), яких відповідно до Закону України від 24.05.2012 № 4834-VI виділено в окрему групу неприбуткових установ та організацій).

Згідно з Порядком податковий звіт складається у гривнях наростаючим підсумком з початку календарного року (коли базовим (податковим) звітним періодом був календарний квартал).

Дані, наведені у звіті, повинні грунтуватися на даних бухобліку та відповідати правилам складання податкової звітності. Достовірність даних підтверджується підписами керівника (уповноваженої особи) неприбуткової організації і головного бухгалтера (особи, яка відповідає за ведення бухгалтерського обліку та подання Податкового звіту до контролюючого органу) та засвідчується печаткою.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
22

Порядок знищення первинних документів

З консультації дізнаєтеся, який алгоритм знищення первинних бухгалтерських документів, та знайдете зразок заповнення акта на знищення первинних документів
48435

Бронювання ФОП: які перспективи

Чи можливе бронювання фізичних осіб-підприємців в Україні? Це питання активно обговорюють, адже багато ФОПів хочуть отримати для себе і своїх працівників відстрочку від мобілізації. Хоча на сьогодні такої можливості офіційно немає, у ВРУ розглядають кілька законопроєктів, які можуть змінити ситуацію. Розберімо, що пропонує законодавець
17039

Посадова інструкція бухгалтера 2025

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві передбачає не тільки вирішення питань облікової політики, але, насамперед, кадрової політики. Хто буде вести облік? Однак відібрати найманих працівників замало — необхідно ще й правильно їх документально оформити. Одним із обов’язкових документів є посадова інструкція бухгалтера, посадова інструкція головного бухгалтера. Яким має бути їхній зміст, їхня обов’язковість та відповідальність — про це в консультації
66534

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді