З 1 січня 2014 року припинив свою тимчасову дію пункт 13 підрозділу 4 розду ХХ Податкового кодексу України
Міндоходів звертає увагу на те, що з 1 січня 2014 року припинив свою тимчасову дію пункт 13 підрозділу 4 розду ХХ Податкового кодексу України.
Нагадаємо, що згідно з цим пунктом збільшення доходів житлово-комунальних підприємств від надання житлово-комунальних послуг здійснювалося за датою надходження коштів від споживачів. Відповідно, витрати на придбання товарів, робіт, послуг у собівартості реалізованих житлово-комунальних послуг визначалися в міру їх оплати.
Починаючи з 2014 року дохід та, відповідно, витрати від надання послуг і виконання робіт житлово-комунальними підприємствами визначаються у загальному порядку, за датою складання акта чи іншого документа, який підтверджує виконання робіт або надання послуг.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП