Робоча ситуація дня: Врахування витрат 2012 року у звітності за 2013 рік

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

За підсумками 2012 року підприємство отримало збиток, а в декларації з податку на прибуток за 2012 рік показало прибуток. Чи можна врахувати витрати 2012 року при складанні декларації з цього податку за 2013 рік?

За підсумками 2012 року підприємство отримало збиток, а в декларації з податку на прибуток за 2012 рік показало прибуток. Чи можна врахувати витрати 2012 року при складанні декларації з цього податку за 2013 рік?

Так, можна. Відповідно до пункту 50.1 Податкового кодексу України (ПК) можливі два способи щодо відображення податкових витрат 2012 року в податковій звітності за 2013 рік:

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

  • в уточнюючому розрахунку до податкової декларації з податку на прибуток за формою чинною на час подання уточнюючого розрахунку з урахуванням строків давності, визначених статтею 102 ПК;
  • при складанні декларації з податку на прибуток за 2013 рік, що передбачено абзацом другим пункту 50.1 ПК. А саме, платник податків має право не подавати уточнюючий розрахунок, якщо відповідні уточнені показники зазначаються ним у складі податкової декларації за будь-який наступний податковий період, протягом якого такі помилки були самостійно виявлені.

Згідно з підпунктом 17.1.10 ПК платник податків має право на залік чи повернення надміру сплачених, а також надміру стягнутих сум податків та зборів, пені, штрафів у встановленому порядку. Так, надміру сплачені грошові зобов’язання — це суми коштів, які на певну дату зараховані до відповідного бюджету понад нараховані суми грошових зобов’язань, граничний строк сплати яких настав на таку дату (пп. 14.1.115 ПК).

Ще більше робочих ситуацій ви знайдете в системі актуальних консультацій «Експертус Податки»

додаток

📩 Хочете знати про зміни раніше за колег?

tg_4.png

Статті за темою

Усі статті за темою

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
98450

Чому бухгалтеру варто інвестувати в себе

Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
1040

Лікарняні: як правильно розрахувати та виплатити

Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
445841

Первинні документи: що вважають первинкою та як її оформити

Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП
217751

Рентна плата: як розрахувати, кому та коли сплачувати

Рентна плата — це плата за використання природних ресурсів. Надра, вода, лісові ресурси, радіочастотний ресурс — усе це об’єкти рентної плати. У консультації знайдете відповіді на запитання, хто й коли має звітувати, а також дізнаєтеся, з чого складається рентна плата
10195

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді