5 лекцій TED, які допоможуть вдало провести переговори

Наші партнери — телеграм-спільнота «Український бізнесмен» — підготували добірку лекцій, у яких спікери розкривають секрети вдалих переговорів, демонструють легкий шлях переконання, описують муки щоденного вибору та залишають під сумнів сумніви отримати у таємниці розмір заробітної плати співробітників

5 лекцій TED, які після цього вдало провести переговори

Національна сертифікація бухгалтерів — 2025

«Що коїться у вас в голові, коли ви укладаєте угоду?» Колін Камерер. Американський економіст і професор поведінкової економіки у своєму виступі задається питанням: коли двоє людей намагаються укласти угоду, що справді відбувається у них всередині – вони конкурують чи співпрацюють? Він розповідає про своє дослідження, яке демонструє, сильно погано ми можемо передбачити, про що думають інші.

«Шлях від «ні» до «так» Вільям Урі. Письменник та фахівець із вирішенням конфліктів пропонує елегантний та простий, але в той же час нелегкий спосіб дійти до згоди навіть у найбільш складних ситуаціях, таких як сімейні сварки або, можливо, конфлікт на Близькому Сході.

«Мистецтво вибору» Шина Айенгар. Спікер вивчає, чим люди роблять вибір, і що при цьому відчувають. Вона розповідає як про тривіальний вибір між колою та пепсі, так і про більш важливі вибори, які доводиться робити людям. А також поділитися своїми революційними дослідженнями, яке обґрунтовує деякі дивні ідеї щодо прийняття рішень.

«Чому у найкращого працівника може бути неідеальне резюме» Регіна Хартлі. Експерт з людських ресурсів запевняє, що обираючи між двома кандидатами на вакансію — тим, що має ідеальне резюме і тим, хто боровся з труднощами — слід завжди давати шанс «бійцю». Як людина, яка виросла у несприятливому середовищі, вона знає, що ті, хто розквітає навіть у темних місцях, наділені твердим характером та вмінням не здаватися при мінливому робочому середовищі.

«Чому ви повинні знати, скільки заробляють ваші колеги» Девід Бьоркуз. Спікер виступає проти традиційних та широко прийнятих принципів управління бізнесом. У цій бесіді він піддає сумніву наші припущення щодо збереження в таємниці розміру заробітної плати й наводить переконливі аргументи на відкриття відкритості цієї інформації, тому від цього можна виграти всіх працівників, організації та суспільство загалом.

За матеріалами ТГ-каналу Український Бізнесмен


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Держбюджет 2025

19 листопада ВРУ ухвалила Закон України «Про Державний бюджет на 2025 рік» (проєкт закону від 14.09.2024 № 12000). Це вже третій бюджет країни за час повномасштабного вторгнення рф із найбільшими видатками та дефіцитом бюджету за всю історію країни. Проте Уряд запевняє, що бюджет є збалансованим. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
641

Порядок ліквідації підприємства

Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2024 році з огляду на воєнний стан
82330

Бухгалтерська довідка: коли та як складати

Консультація допоможе оформити бухдовідку якщо затримуються документи від контрагента, треба виправити помилку або задокументувати госпоперацію, коли немає типової форми первинки. Як застосовувати бухдовідку — вчергове роз’яснив Мінфін, а експерт підготувала колекцію зразків бухдовідок для різноманітних ситуацій
87973

Послуги кейтерингу: облік та організація

Одне з віянь сьогоднішнього часу – спрощення та передача несуттєвих для підприємства, закладу, установи процесів іншим, більш професійним у цьому виконавцям. Кейтеринг – що це, навіщо він потрібен та як вести облік кейтерингу
3129

Облікова політика підприємства

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
90650

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді