Міндоходів у рамках проведення адмінреформи затвердив власні форму реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних
Міндоходів у рамках проведення адмінреформи затвердив власні форму реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних.
У зв’язку з цим наказом Мінфіну від 25.11.2013 № 957 скасовуються попередні «мінфінівські» форма і Порядок (затверджені наказом Мінфіну від 17.12.2012 № 1340).
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
Загалом, істотних змін, окрім деяких технічних правок, нові форма та Порядок не зазнали.
Передбачено, що обидва зазначені накази наберуть чинності з першого числа місяця, що настає за місяцем їх офіційного опублікування.
Зверніть увагу, що ведення реєстру за затвердженою формою платники ПДВ здійснюватимуть уже починаючи з 01.01.2014. При цьому, подання ними органам доходів і зборів копій записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді за грудень 2013 року (останній день подання — 20.01.2014) здійснюється за формою, затвердженою наказом Мінфіну від 17.12.2012 № 1340.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП