Міністерство внутрішніх справ України наказом від 15.11.2013 № 1104 затвердило Порядок оформлення запрошень іноземцям та особам без громадянства на отримання візи для в’їзду в Україну
Міністерство внутрішніх справ України наказом від 15.11.2013 № 1104 затвердило Порядок оформлення запрошень іноземцям та особам без громадянства на отримання візи для в’їзду в Україну (далі — Порядок).
Нагадаємо, що на сьогодні діють Правила оформлення і видачі запрошень іноземцям та особам без громадянства на отримання візових документів для в’їзду в Україну, затверджені наказом МВС від 08.10.2008 № 524.
Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності
У Порядку розширився перелік документів, необхідних для оформлення запрошення іноземцю на отримання візи для в’їзду в Україну.
Тепер, крім документів, що подавалися раніше, необхідно також подати інформацію, що підтверджує наявність достатнього фінансового забезпечення для покриття витрат, пов’язаних з перебуванням іноземця або особи без громадянства на території України. Ця вимога передбачена як для фізичних осіб, так і для юридичних. Раніше про достатній фінансовий рівень достатньо було зазначити у заяві (клопотанні) для оформлення такого запрошення.
Новим наказом установлено, що запрошення іноземцям та особам без громадянства на отримання візи для в’їзду в Україну, оформлені з використанням бланків попереднього зразка, є чинними протягом строку їх дії.
Наказ набирає чинності з дня офіційного опублікування.
Податкова оприлюднила оновлений довідник податкових пільг станом на 01.10.2025. Там знайдете перелік пільг із податку на прибуток, оподаткування неприбуткових установ й організацій, плати за землю, ПДВ, державного мита тощо
Ліквідація — це одна з форм припинення діяльності суб’єкта господарювання. Відсутність правонаступництва, тобто передачі прав та обов’язків третій стороні, відрізняє її від реорганізації. Яка послідовність дій при ліквідації, у якій черзі погашаються борги та як звільнити працівників при ліквідації? Що таке ліквідаційний баланс підприємства? Розглянемо, як здійснюється ліквідація юридичної особи у 2025 році з огляду на воєнний стан
Чому престижні компанії беруть на роботу менш досвідчених бухгалтерів? Як довести керівнику підприємства, що ви висококваліфікований бухгалтер, якому треба платити достойну зарплатню? Тримайте лайфхаки
Як розрахувати лікарняні у 2025 році без помилок? Які документи перевіряти, як працює електронний лікарняний і коли ще можливий паперовий? У статті пояснюємо правила розрахунку лікарняних, показуємо приклади розрахунків і звертаємо увагу на актуальні зміни 2025 року
Первинні документи на підприємстві: розглянемо особливості створення, прийняття, заповнення, зберігання та відображення у бухгалтерському обліку бланків первинних документів. Також зачепимо й питання збереження облікових регістрів та бухгалтерської звітності як на підприємстві, так і у ФОП