Формувати податкову звітність відтепер можна в Електронному кабінеті

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий онлайновий сервіс — Електронний кабінет платника податків

На веб-порталі Міністерства доходів і зборів розпочав свою роботу новий онлайновий сервіс — Електронний кабінет платника податків.

Відтепер кожний платник має змогу облаштувати своє персональне автоматизоване робоче місце, в якому фіксуватиметься вся інформація про його розрахунки з бюджетом. Працювати в кабінеті можна з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Як зазначають фахівці Міндоходів, новий сервіс зорієнтований на зручність та допомогу платнику податків у формуванні його податкових звітів та своєчасній сплаті коштів до бюджету.

Так, у своєму Електронному кабінеті платник зможе підготувати, заповнити і надіслати звітність в електронному вигляді та одразу ж отримати квитанцію про її прийняття (або неприйняття). Для зручності податкова звітність подаватиметься одним пакетом, тобто декларація з усіма додатками. На кожен прийнятий пакет документів надсилатиметься одна квитанція про прийняття декларації.

Крім того, можливості сервісу дозволяють платникам переглядати свої дані про стан розрахунків з бюджетом на конкретну дату та прогноз щодо платежів до кінця поточного року. Про граничні терміни подання документів та сплати податків нагадає «Календар платника», в якому автоматично кольором позначаються подані документи та ті, терміни яких наближаються.

Увійти до Електронного кабінету можна за адресою kpp.minrd.gov.ua або за гіперпосиланням «Електронний кабінет платника податків» на порталі Міндоходів шляхом авторизації за допомогою електронного цифрового підпису. У разі відсутності такого ключа, отримати його можна безкоштовно в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів, яких на сьогодні в Україні нараховуєтсья 104.

З детальною інструкцією щодо роботи Електронного кабінету можна ознайомитися на його головній сторінці, в якій покроково розписані етапи роботи з системою.

Крім того, отримати консультацію щодо функціонування сервісу можна за тел. (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Оренда офісу у фізособи: договірні відносини та оподаткування

Підприємство вирішило взяти в оренду приміщення у фізособи. Як оформити такі договірні відносини? Як відобразити операції з оренди приміщення в обліку? Як оподатковувати оплату орендної плати фізособі? Як бути з оподаткуванням ремонтів та компенсацією комунальних послуг при оренді офісу? Відповіді на ці та інші питання знайдете в цьому огляді
100991

ФОП на загальній системі оподаткування 2025

Розповімо про особливості перебування ФОП на загальній системі оподаткування у 2025 році: облік доходів і витрат, про книгу обліку, перехідні витрати між ІII та IV кварталом, графік обов’язкових платежів (ЄСВ, ПДФО, військовий збір). Чи варто переходити на загальну систему у 2025 році? Відповіді — в огляді
676484

Калькулятор стажу онлайн

З радістю презентуємо вам онлайн-калькулятор стажу, який допоможе легко впоратися з частинкою вашої роботи. Калькулятор стажу розрахує різні періоди трудового стажу — просто внесіть потрібні дані
1019

Дебіторська заборгованість: як нею керувати

Довіряй, але перевіряй. Ця приказка відображає суть обліку дебіторської заборгованості, яку треба не тільки визнати, але й контролювати на кожну дату балансу щодо можливості бути сплаченою. Визнання та списання дебіторської заборгованості, її розкриття у фінансовій звітності — у консультації
111770

Ліцензія на зберігання пального 2025: як отримати

Кому потрібна ліцензія на зберігання пального, скільки за неї доведеться заплатити і які документи зібрати за оновленими правилами 2025 року, який бухгалтерський облік таких ліцензій — розбираємо
100689

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді