Зіпсувалась картка платника податків — органи Міндоходів видадуть дублікат

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

У разі втрати документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб, фізична особа може отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі повторно, протягом п’яти робочих днів з дня звернення фізичної особи, її законного представника або уповноваженої особи до органу доходів і зборів

У разі втрати (зіпсування) документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб, фізична особа може звернутися до органу доходів і зборів за місцем проживання (у разі зміни місця проживання — за новим місцем проживання ) або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об’єкта оподаткування і отримати документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі повторно, протягом п’яти робочих днів з дня звернення фізичної особи, її законного представника або уповноваженої особи до органу доходів і зборів.

Фізичні особи — громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об’єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь-якого органу доходів і зборів. У такому разі строк видачі документа може бути продовжено до десяти робочих днів.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Звертаємо увагу на те, що за бажанням особи документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, може бути виданий законному представнику чи уповноваженій особі за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа.

При цьому на картці платника податків, яка видається замість втраченої (зіпсованої, пошкодженої тощо), слово «Дублікат» не друкується.

Представники Центру обслуговування платників Деснянського району столиці роблять усе можливе, щоб видача такої картки відбувалась якомога швидше. У випадку якщо дані, які були необхідні для першої реєстрації у Державному реєстрі фізичних осіб, заповнювались безпосередньо в податковій інспекції (відсутня потреба звірки даних з центральною базою даних), то видача дублікату картки платника податків може займати лише 2-3 хвилини.

Одночасно в податковій інспекції запроваджено додатковий сервіс для відвідувачів — за їх бажанням представник ЦОП може безкоштовно заламінувати картку платника податків, і тоді у відвідувача в майбутньому зникає потреба в отриманні дублікату картки у зв’язку з її пошкодженням.

додаток

👇 Святкова пропозиція

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Електронний лікарняний 2026: як оформити

Усе про електронні листки непрацездатності: як працює процес видачі електронних лікарняних, як оплачувати е-лікарняний, що робити зі ще все можливими паперовими листками непрацездатності. Отримаєте вичерпну інформацію про те, як взаємодіяти з електронними лікарняними та забезпечити права та інтереси як роботодавців, так і працівників
270142

Прожитковий мінімум 2026: нові суми з 1 січня

Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом. Цю гарантію закріплено у частини третій статті 46 Конституції України. Розглянемо, яким буде прожитковий мінімум у 2026 році, розмір якого визначає Держбюджет 2026
3199

Мінімальна зарплата 2026: скільки платитимуть, як зміняться податки й «чисті» виплати

12 грудня 2025 року Закон України «Про Державний бюджет України на 2026 рік» від 03.12.2025 № 4695-IX опублікували в «Голосі України». Держбюджет-2026 набирає чинності з 1 січня 2026 року. Яка мінімальна заробітна плата буде в 2026 році та на які показники вона вплине — розповімо
34772

Державний бюджет України 2026 року: мінімалка, прожитковий мінімум і ключові зміни

12 грудня 2025 року Закон України «Про Державний бюджет України на 2026 рік» від 03.12.2025 № 4695-IX опублікували в «Голосі України». Держбюджет-2026 набирає чинності з 1 січня 2026 року. На які показники він спирається та що очікує українців в умовах воєнного стану — в огляді
6728

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді