Для спрощення процедури повернення помилково та/або надміру сплачених платежів діє сервіс «Е-повернення». Для цього подайте дистанційно в режимі 24/7 заяву через Електронний кабінет
У головному меню Електронного кабінету в розділі «Заяви, запити для отримання інформації» або «Введення звітності» із запропонованого переліку оберіть форму «Заява про повернення помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені» (J1302002 — для юридичних осіб або F1302002 — для фізичних осіб).
Після заповнення запропонованих реквізитів Заяви збережіть її, підпишіть та відправте територіальному органу ДПС на який сплатили кошти.
Додатково до заяви можете подати копію платіжного документа, на виконання якого помилково та/або надміру сплачений платіж перерахували до бюджету.
Для цього у вкладці «Додатки» оберіть опцію «Додати» документ довільного формату (F/J 1360102) та заповніть обов’язкові поля форми.
Повернути помилково та/або надміру сплачені кошти можна лише протягом 1 095 днів від дати їхньої сплати та за умови відсутності податкового боргу.
За інформацією ДПС у Черкаській області
Із вересня 2024 року діють нові форми реєстраційних заяв. Актуальні бланки і зразки заповнення форм, а також порядок їх заповнення — у статті
Доопрацьований законопроєкт «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» від 30.08.2024 № 11416-д вже зареєстрували на сайті ВРУ. Розглянемо, що ці зміни означають для платників податків
Податкова готує «чорний список» несумлінних платників, щоб управляти податковими ризиками і впливати на сплату податків. Хто і як готуватиме цей список і чим це загрожує платникам, розповімо у цьому матеріалі
Закон № 3813, яким депутати внесли чергові зміни до Податкового кодексу України (ПК), опублікований у «Голосі України» 25.07.2024. Більшість змін, що в ньому передбачені, за винятком окремих положень, запрацює з першого числа наступного місяця після місяця його опублікування. Тобто з 01.08.2024.
Виникають ситуації, коли неприбутковій організації потрібно змінити певні реквізити чи установчі документи. Як зробити це правильно, щоб не зіткнутися із проблемами та не втратити статус неприбутковості?