Неподання звітності про використання РРО/ПРРО є підставою для проведення фактичної перевірки

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Неподання суб’єктом господарювання в установлений законом строк обов’язкової звітності про використання РРО та/або ПРРО, РК та книг обліку розрахункових операцій, подання їх із нульовими показниками є підставою для проведення фактичної перевірки контролюючим органом

Неподання звітності про використання РРО/ПРРО є підставою для проведення фактичної перевірки

Обов’язок подавати звітність, пов'язану із застосуванням реєстратора розрахункових операцій (далі — РРО) та розрахункових книжок (далі — РК), встановили пунктом 7 статтею 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР.

Госпсуб’єкти, які використовують програмні РРО (далі — ПРРО), повинні передавати до контролюючих органів по дротових або бездротових каналах зв’язку інформацію у формі електронних копій розрахункових документів, електронних фіскальних звітів, електронних фіскальних звітних чеків та іншу інформацію, необхідну для обліку роботи ПРРО фіскальним сервером контролюючого органу, яка створюється засобами таких програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Фактичну перевірку можуть проводити на підставі рішення керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу, оформленого наказом. Його копію вручають платнику або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції, під розписку до початку проведення такої перевірки, та за наявності хоча б однієї з підстав, зазначених у пункті 80.2 Податкового кодексу України; далі — ПК. Зокрема, такою підставою є неподання госпсуб’єктом в установлений законом строк обов’язкової звітності про використання РРО та/або ПРРО, РК та книг обліку розрахункових операцій, подання їх із нульовими показниками (пп. 80.2.4 ПК).

За інформацією ДПС у Сумській області

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Яка відповідальність за нерозблокування податкової накладної

Коментар експерта допоможе з’ясувати і попередити можливі ризики через те, що платник ПДВ не розблокує податкову накладну. Адже він зобов’язаний не лише сплачувати ПДВ і звітувати про нього, а й складати податкові накладні та реєструвати їх у ЄРПН. За порушення цього обов’язку є відповідальність
13279

Фактична перевірка ДПС у 2026 році: що потрібно знати

Про фактичну перевірку ДПС не попереджає заздалегідь. Тож важливо знати, коли податківці мають право її провести та які документи повинні пред’явити. Пояснимо підстави і строки фактичної перевірки у 2026 році, що перевіряють інспектори та як діяти під час перевірки
20487

Як підготуватися до податкової перевірки

Належна підготовка до податкової перевірки — запорука успіху бухгалтера. У консультації розповімо не лише про те, як підготуватися, а й про найголовніші правила поведінки під час податкової перевірки
9775

Штрафи за порушення трудового законодавства 2026: таблиця

У період воєнного стану інспектори Держпраці можуть завітати для перевірки лише в особливій ситуації. Підстави для такого раптового візиту обмежені, як і питання для перевірки. Експерт нагадує випадки, коли Держпраці може провести позапланову перевірку, і розміри трудових штрафів у 2026 році
83573

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді