Заміна перевіряльника: як оформляють документи про проведення перевірок

Блок під заголовком новини 1 Підписуйтесь на Telegram-канал Головбух. Новини! Тут про зміни без спаму

ДФС роз’яснила, як оформляти документи про проведення документальних перевірок юросіб (їх відокремлених підрозділів)

ДФС роз’яснила, як оформляти документи про проведення документальних перевірок юросіб (їх відокремлених підрозділів). Зокрема, якщо під час проведення перевірки відбувається переведення працівника з одного органу ДФС до іншого.

За цих обставин, а також при зміні прізвищ перевіряльників, орган ДФС, що призначив перевірку, обов’язково виписує нові направлення із зазначенням дати, з якої буде здійснюватися перевірка посадовою особою з найменуванням нової посади. Наказ про призначення перевірки — без змін.

Чи покарають за воєнного стану за неподання звітності

Акт (довідка) перевірки при цьому складають на бланку органу ДФС, що прийняв рішення про призначення перевірки. При оформленні акта/довідки в їх вступній частині зазначають ПІБ і посади осіб, які проводили перевірку, із наведенням окремо термінів перебування на різних посадах у період проведення такої перевірки. У даних щодо осіб, які підписують акт/довідку, їх посада та ПІБ зазначається на дату підписання.

Аналогічно наводять дані про перевіряльників, замінених на інших у зв’язку зі звільненням, перебуванням у відпустці, на лікарняному тощо. Підписують такі акти (довідки) посадові особи, які завершували перевірку та складали акт такої перевірки.

Ці роз’яснення є рекомендаціями ДФС для застосування посадовими особами контролюючих органів. Але підприємствам теж не завадить знати про них при вирішенні питання щодо допуску податківців до проведення перевірки.


Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облікова політика підприємства—2025: як внести зміни й на що зважати

В обліковій політиці підприємство закріплює свій вибір у варіативних правилах ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності. Або ж — зазначає свій підхід до обліку, якщо нормативка не передбачає варіантів обліку щодо окремих операцій. Облікова політика не раз була надійним помічником підприємств під час судових тяжб із податківцями. Тож підходьте до її розробки стратегічно, а головне — дотримуйтесь обраних в ній правил, щоб сформувати механізм захисту у разі претензій фіскальних органів та можливих судових спорів
114625

Договір про надання поворотної фінансової допомоги

Скачати бланк договору поворотної фінансової допомоги, а також дізнатися про вимоги до договору поворотної фінансової допомоги, та на який максимальний строк можна укласти договір про поворотну фінансову допомогу зможете — у консультації
48365

Розрахунок заробітної плати у 2025 році: як провести без помилок

Обов’язок роботодавця — виплачувати працівникам зарплату. Та перш за все бухгалтер має провести розрахунок та нарахування зарплати. Про особливості оплати праці під час війни, загальні правила нарахування та утримання податків із зарплати — у консультації
1695194

Семінари та вебінари для бухгалтерів 2025

Бухгалтерські семінари та вебінари ― це можливість для бухгалтера швидко опанувати новації законодавства, дізнатися рішення для специфічних робочих ситуації, а також обмінятися досвідом в бухгалтерській спільноті. Які семінари для бухгалтерів невдовзі відбудуться ― в огляді
29549

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді