З 1 вересня 2013 року готівкові розрахунки з фізичними особами обмежуються

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Таке рішення прийняло Правління НБУ та закріпило Постановою від 06.06.2013 № 210

Таке рішення прийняло Правління НБУ та закріпило Постановою від 06.06.2013 № 210. Цим документом також внесені зміни до Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні.

З настанням осені громадяни, які співпрацюватимуть з юридичними особами чи підприємцями не матимуть права протягом одного дня розраховуватись між собою готівкою, загальна сума якої перевищує 150 тис. грн., незалежно від кількості платіжних документів. Відповідне обмеження передбачене і в разі розрахунків між фізичними особами за договорами купівлі-продажу, які підлягають нотаріальному посвідченню.

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

Наразі, якщо сума буде більшою, то оплату по сумі перевищення можна буде здійснити лише в безготівковій формі, тобто через розрахунковий рахунок в банку або через платіжну картку. Про це в першу чергу повинні пам’ятати громадяни, які продаватимуть або купуватимуть нерухомість чи провадитимуть операції з автотранспортом. Варто наголосити, що граничні норми не поширюватимуться на розрахунки юридичних осіб та підприємців з бюджетами, добровільні пожертвування та благодійну допомогу, а також на використання коштів, які видаються на відрядження. А підприємствам додатково нагадаємо, що порушення касової дисципліни тягнуть за собою штрафні санкції відповідно до норм Адмінкодексу та указу Президента від 12.06.1995 № 436/95.

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік валютних операцій на підприємстві 2026

Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026
95837

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
3306

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
1706

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді