Заповнюємо реєстр виданих та отриманих податкових накладних при поданні заяви зі скаргою на постачальника

Блок під заголовком новини 1 Дізнавайтеся про зміни першими. Додайте «Головбух» в улюблені Google, щоб не пропустити найсвіжіші новини та роз’яснення 

Платник податку, який до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних зазначає

Платник податку, який до податкової декларації з ПДВ за звітний податковий період подає заяву зі скаргою на постачальника з метою включення сум ПДВ до складу податкового кредиту, у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» реєстру виданих та отриманих податкових накладних зазначає:

у графі 1 — номер запису товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ;

Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності

у графі 2 — дату отримання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;

у графах 3, 4 — дату складання товарного чека або іншого розрахункового документа, що засвідчує факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або первинного документа, що підтверджує факт отримання таких товарів/послуг;

у графі 5 — позначку «ЗП»;

у графах 6, 7 — реквізити постачальника (найменування, індивідуальний податковий номер), на якого таким платником подається скарга;

у графі 8 — загальну суму, включаючи ПДВ;

у графах 9, 11, 13 та 15 — вартість товарів/послуг та необоротних активів без ПДВ;

у графах 10, 12, 14 та 16 — сплачену (нараховану) суму ПДВ за товарами/послугами та необоротними активами, визначену, виходячи з їх вартості, зазначеної у графах 9, 11, 13 та 15 (відповідно).

додаток

👇 Осіння пропозиція для бухгалтерів

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Облік валютних операцій на підприємстві 2026

Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026
95837

Пільги для мобілізованих ФОПів під час воєнного стану: розбираємо новації

Мобілізованих ФОПів в автоматичному режимі звільнятимуть від податків і звітності — без зайвої бюрократії. З’ясуймо, як працюють нові норми, кого вони стосуються і що потрібно знати, аби скористатися пільгами
3306

Додаткова відпустка учасникам бойових дій під час воєнного стану

Умови та документи, на підставі яких у працівників є право на додаткові оплачувані відпустки як учасникам бойових дій, особам з інвалідністю внаслідок війни та учасникам Революції Гідності. Правила оформлення, оплати, табелювання, поділу, перенесення та компенсації таких додаткових відпусток
1706

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді