Міністерство доходів і зборів України роз’яснило, що Законом України «Про внесення змін до прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України»від 21.06.2013 № 357-VII було відстрочено настання відповідальності за неподання до органів ДПС електронної звітності
Міністерство доходів і зборів України роз’яснило, що Законом України «Про внесення змін до прикінцевих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Податкового кодексу України»від 21.06.2013 № 357-VII було відстрочено настання відповідальності за неподання до органів ДПС електронної звітності, пов’язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій (РРО), розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з РРО, з 1 липня 2013 року на 1 січня 2014 року.
При цьому обов’язок подання електронної звітності не спростовано. Норми абзаців другого та третього пункту 7 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» від 06.07.1995 № 265/95-ВР (далі — Закон № 365) щодо обов’язкового подання суб’єктами господарювання електронних копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків РРО до органів ДПС по дротових або бездротових каналах зв’язку за технологією Національного банку України введено в дію, починаючи з 01.01.2013.
Штрафи за несвоєчасне подання чи неподання звітності
Отже, починаючи з 01.01.2013, суб’єкти господарювання, які використовують РРО та не забезпечують передачу звітної інформації до органів МДЗ, порушують вимоги Закону № 265.
З метою забезпечення виконання вимог Закону № 265 слід провести перевірки суб’єктів господарювання, які мають п’ять та більше РРО (торгові мережі) і не виконують вимоги щодо подання до органів МДЗ звітності, пов’язаної із застосуванням РРО дротовими або бездротовими каналами зв’язку. У матеріалах перевірок обов’язково зазначатимуть, що суб’єкти господарювання не виконують вимоги Закону № 265 щодо подання до органів МДЗ вищезазначеної звітності.
Розглянемо, чим є цільове призначення земельної ділянки та види її використання, як змінити цільове призначення земельної ділянки, наприклад сільськогосподарської. Також розглянемо, хто та як контролює відповідність фактичного використання земельної ділянки її цільовому призначенню, яка відповідальність за порушення. Також консультація містить приклад бухгалтерського обліку такої процедури з проведеннями
Чи можна у 2026 році позбутися документів за 2020–2022 роки? Не поспішайте звільняти архівні стелажі. Після змін до статті 44 Податкового кодексу звичне правило «зберігати три роки» стосується не всіх документів. Розберімося, які бухгалтерські, податкові, кадрові та архівні документи вже можна знищити, а які ще потрібно зберігати, і від якої дати правильно відлічувати строк
Трансфертне ціноутворення — це важливий напрям податкового планування та контролю, який стосується підприємств, які мають операції з нерезидентами на значні суми, особливо з країнами, які мають статус офшорів. Коли й який із наявних п’яти методів трансфертного ціноутворення використовувати, їхні переваги і недоліки, особливості сировинних контрольованих операцій, пропорційне коригування, а також практика податкових перевірок трансфертного ціноутворення — в огляді
Форма № 14-ЗЕЗ (квартальна) — це один зі статзвітів, що подають експортери у разі провадження зовнішньоекономічної діяльності. Актуальний бланк звіту та інструкція його заповнення — у статті
Валютні обмеження 2026 року — які вони у період дії воєнного стану. Розглянемо також облік валютних операцій на прикладах придбання та продажу іноземної валюти 2026